Neveiksmīgs Mini reklāmas triks
Mini nosauc vētru par Cooper
Efekts izrādās negatīvs
Gaidāma arī vētra Minnija

Vētru saukšana cilvēku vārdos nav nekas neparasts – tas krietni atvieglo dzīvi gan laika ziņu cilvēkiem, gan sabiedrībai, sekojot līdzi viena vai otra meteoroloģiska procesa attīstībai un tam, kā tas ietekmēs viņu ikdienas dzīvi.
Līdzīgās domās bija arī autoražotāja MINI reklāmas aģentūra Sassenbach, kas nolēma par noteiktu samaksu iegādāties tiesības nosaukt Vācijā gaidāmu vētru Cooper vārdā. Tādā veidā, kā uzskatīja reklāmas speciālisti, cilvēki runātu par Cooper, pat nepieminot Mini Cooper.
Tomēr vētra Cooper nebija tik nekaitīga, kā sākumā šķita. Pagājušonedēļ tā visai Eiropai atnesa aukstuma vilni, kas vainagojās ar vismaz 100 cilvēku nāvi, kamēr tūkstošiem nonāca slimnīcā ar apsaldējumiem.
Šobrīd gan Mini, nedz viņu reklāmas aģentūra Vācijā nesniedz nekādus komentārus par šo acīmredzamo izgāšanos sabiedrisko attiecību jomā, norādot vien, ka viņu spējās nav kontrolēt dabas parādību spēku.
Tomēr Mini vienlaikus nopirka vārdus uzreiz divām vētrām - jācer vien, ka nākamā vētra - Minnija - neatnesīs neko sliktāku par sauli, lietu vai varavīksni.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...