Ziņas
Jaunākās ziņas par Ford Focus RS
300 ZS 2,5 litru turbodzinējs
Uzlabota balstiekārta un bremzes
Virkne virsbūves un apdares izmaiņu

Ford apliecinājuši, ka RS būs priekšpiedziņas auto ar 2,5 litru benzīna turbodzinēju, kas attīstīs 300 ZS. Motora griezes moments būs 409 Nm.
Precīzas ziņas par dimaniku pagaidām netiek sniegtas, taču Ford apgalvo, ka 100 km/h Focus RS spēs sasniegt mazāk nekā 6 sekundēs.
Tas būs arī platāks nekā standarta Focus, turklāt stabilitātes un vadāmības uzlabošanai tas tiks aprīkots ar stingrākām atsperēm un amortizatoriem.
Uzlabojumi veikti arī stūres sistēmai, padarot to asāku. Izmainīta arī pretizslīdes sistēma, lai atļautu vadītājam izpildīt ko vairāk par vienkāršu braucienu no punkta A uz punktu B. Focus RS būšot arī krietni labākas bremzes.
No standarta Focus tas atšķirsies arī ar jauniem priekšējiem un aizmugures virsbūves paneļiem, kas ietvers palielinātas riteņu arkas un ventilācijas lūkas aiz priekšējiem riteņiem un uz motora pārsega.
Atšķirīgi būs arī priekšējie un aizmugurējie bamperi, kas, tāpat kā hromētie izpūtēja uzgaļi un antispārns izcels Focus RS sportisko garu.
Salonu rotās sporta sēdekļi virsbūves krāsā, karbona apdare viduskonsolei, kā arī virkne metālisku elementu.
Britu autošovā redzamais Focus RS būs spilgti zaļā krāsā. Tomēr auto gluži gatavs ražošanai vēl nav, jo Ford stāsta, ka līdz galam tas vēl nav pabeigts.
Pagaidām netiek sniegta informācija par cenām, taču gaidāms, ka tā būs ap 30 000 eiro.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...