Testa brauciens: Mercedes-Benz C-Klases kupeja
Izmēģinam Mercedes C-Klases Coupe
250 CDI: 2,2 litru 204 ZS dīzeļdzinējs
Pārdošanā tagad

Labāk vēlāk nekā nekad. Pēc atzīšanās, ka CLC, jeb C-Klases Sport Coupe patiesībā nebija nekāda kupeja, bet gan lepns hečbeks, Mercedes laiduši klajā šo auto – jauno C-Klases Coupe, kas ir tiešs konkurents tirgū jau sevi pieteikušajiem Audi A5 un BMW 3.sērijas Coupe.
Dizains, praktiskums
Izmēru ziņā C-Klases kupeja ir praktiski tāda pati kā sedans, taču ir par 41 mm zemāka, radot ilūziju, ka auto ir platāks un būdīgāks. Lai arī auto vizuāli ir līdzīgi un pārstāv vienu un to pašu „ģimeni”, kupejai no sedana ir vien alumīnija motora pārsegs – visi pārējie virsbūves komponenti ir jauni.
Interjerā – tas pats atjaunotās C-Klases panelis un viduskonsole, taču aizmugurē ir tikai divas sēdvietas, nevis trīs, kā sedanam un universālim. Viena no kompakto kupeju iezīmēm ir slaiks, sportisks profils, kas parasti tiek panākts uz iedomāto aizmugures pasažieru sēdvietu rēķina.
C-Klases kupeja nav izņēmums – metru astoņdesmit un garākiem
pilsoņiem labāk sēdēt priekšā, nevis aizmugurē, jo galva sitīsies pret
melnajiem griestiem un tur neko nevar izdarīt. Tā ir kupeja.
Labā ziņa ir tā, ka bagāžnieka tilpums ir
tieši tāds pats kā sedanam, arī sēdekļu atzveltnes var nolocīt.
Dinamika, gaita, vadāmība
Šajā testa braucienā izmēģinājām 250 CDI modifikāciju, kam
zem motora pārsega ir 2,2 litru 204 ZS turbodīzelis ar 500 Nm lielu griezes
momentu. No 0 līdz 100 km/h tas ieskrienas 7 sekundēs, un apdzīšana problēmas nesagādā.
Taču krietni lielāks pārsteigums bija degvielas patēriņš. 100 kilometru maršrutā, kas veda cauri Rīgai, uzstādījām sava veida rekordu – 4,8 litri uz 100 km, tātad – vēl mazāk, nekā norādījis ražotājs.
Uzvedībā uz ceļa pārsteigumu nav – auto nevainojami turas uz ceļa un klausa stūres komandām ar cienījami asu reakciju. Tomēr C-Klases kupeja nav tik provokatīvs auto, kā ekvivalents 3.sērijas BMW.
Jāatzīst gan, ka, lai arī tas nav BMW, gaita ir pacieta, ko vēl vairāk akcentē lielā izmēra diski. Kamēr asfalts ir gluds, problēmu nav nekādu. Taču, līdzko uz šosejas parādās ielāpi un plaisas, to atbalsis jūtamas arī salonā, tāpat kā plato riepu švīkstēšana.
Spriedums
C-Klases kupeja noteikti ir jāuzslavē par pievilcīgu ārieni
– gan ar AMG vizuālo pakotni, gan bez tās. Ir, ko izvēlēties. Dažus varbūt satrauks fakts, ka šīs
modifikācijas bāzes cena ir tikai par 2 tūkstošiem eiro mazāka, nekā E-Klases
Coupe ar to pašu dīzeļdzinēju, kas ir lielāks, ērtāks un galu galā – klasi
augstāks auto.
Taču, ja tas nav svarīgi, C-Klases 250 CDI ir kompakts, stilīgs un ellīgi ekonomisks braucamais.
Jums patiks: dizains, dīzeļdzinēja dinamika, ekonomija
Jums nepatiks: nelielā cenas starpība ar E-Klases kupeju
Lasi detalizētu Mercedes-Benz C-Klases Coupe testu, salīdzini modifikāciju cenas un tehniskos datusKarstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...