Testa brauciens

Testa brauciens: Mercedes-Benz C-Klases kupeja

Izmēģinam Mercedes C-Klases Coupe
250 CDI: 2,2 litru 204 ZS dīzeļdzinējs
Pārdošanā tagad

Labāk vēlāk nekā nekad. Pēc atzīšanās, ka CLC, jeb C-Klases Sport Coupe patiesībā nebija nekāda kupeja, bet gan lepns hečbeks, Mercedes laiduši klajā šo auto – jauno C-Klases Coupe, kas ir tiešs konkurents tirgū jau sevi pieteikušajiem Audi A5 un BMW 3.sērijas Coupe.

Dizains, praktiskums

Izmēru ziņā C-Klases kupeja ir praktiski tāda pati kā sedans, taču ir par 41 mm zemāka, radot ilūziju, ka auto ir platāks un būdīgāks. Lai arī auto vizuāli ir līdzīgi un pārstāv vienu un to pašu „ģimeni”, kupejai no sedana ir vien alumīnija motora pārsegs – visi pārējie virsbūves komponenti ir jauni.  

Interjerā – tas pats atjaunotās C-Klases panelis un viduskonsole, taču aizmugurē ir tikai divas sēdvietas, nevis trīs, kā sedanam un universālim. Viena no kompakto kupeju iezīmēm ir slaiks, sportisks profils, kas parasti tiek panākts uz iedomāto aizmugures pasažieru sēdvietu rēķina.

C-Klases kupeja nav izņēmums – metru astoņdesmit un garākiem pilsoņiem labāk sēdēt priekšā, nevis aizmugurē, jo galva sitīsies pret melnajiem griestiem un tur neko nevar izdarīt. Tā ir kupeja.

Labā ziņa ir tā, ka bagāžnieka tilpums ir tieši tāds pats kā sedanam, arī sēdekļu atzveltnes var nolocīt.

Dinamika, gaita, vadāmība

Šajā testa braucienā izmēģinājām 250 CDI modifikāciju, kam zem motora pārsega ir 2,2 litru 204 ZS turbodīzelis ar 500 Nm lielu griezes momentu. No 0 līdz 100 km/h tas ieskrienas 7 sekundēs, un  apdzīšana problēmas nesagādā.

Taču krietni lielāks pārsteigums bija degvielas patēriņš. 100 kilometru maršrutā, kas veda cauri Rīgai, uzstādījām sava veida rekordu – 4,8 litri uz 100 km, tātad – vēl mazāk, nekā norādījis ražotājs.

Uzvedībā uz ceļa pārsteigumu nav – auto nevainojami turas uz ceļa un klausa stūres komandām ar cienījami asu reakciju. Tomēr C-Klases kupeja nav tik provokatīvs auto, kā ekvivalents 3.sērijas BMW. 

Jāatzīst gan, ka, lai arī tas nav BMW, gaita ir pacieta, ko vēl vairāk akcentē lielā izmēra diski. Kamēr asfalts ir gluds, problēmu nav nekādu. Taču, līdzko uz šosejas parādās ielāpi un plaisas, to atbalsis jūtamas arī salonā, tāpat kā plato riepu švīkstēšana.

Spriedums

C-Klases kupeja noteikti ir jāuzslavē par pievilcīgu ārieni – gan ar AMG vizuālo pakotni, gan bez tās. Ir, ko izvēlēties.  Dažus varbūt satrauks fakts, ka šīs modifikācijas bāzes cena ir tikai par 2 tūkstošiem eiro mazāka, nekā E-Klases Coupe ar to pašu dīzeļdzinēju, kas ir lielāks, ērtāks un galu galā – klasi augstāks auto.


Taču, ja tas nav svarīgi, C-Klases 250 CDI ir kompakts, stilīgs un ellīgi ekonomisks braucamais. 

Jums patiks: dizains, dīzeļdzinēja dinamika, ekonomija

Jums nepatiks: nelielā cenas starpība ar E-Klases kupeju

Lasi detalizētu Mercedes-Benz C-Klases Coupe testu, salīdzini modifikāciju cenas un tehniskos datus



Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Mercedes-Benz GLE

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Daži konkurenti būs praktiskāki un veiklāki, taču smalkais interjers un pneimatiskā piekare ir elementi, kas padara GLE par komfortablu sabiedroto gan ikdienā, gan tālos ceļojumos.