Iemēģināts: BMW 650i kabriolets
Testa brauciens ar jauno 6.sērijas kabrioletu
BMW 650i ar 407 ZS 4,4 litru V8 motoru
Cena 104 tūkstoši eiro

BMW reklāmās atslēgvārds ir „prieks”. Prieks braukt, prieks rīkojas, prieks ir BMW.
Un ja mums būtu jāiedomājas, kas ir prieks saulainā vasaras dienā, tas noteikti būtu jaunais 6.sērijas BMW kabriolets. Tas ir pietiekoši komfortabls, lai ar to bezrūpīgi aizbrauktu no Rīgas līdz Ventspilij un atpakaļ, vienlaikus gūstot Vidusjūras piekrastes cienīgu iedegumu.
Šobrīd pārdošanā ir divas 6.sērijas kabrioleta modifikācijas – 640i ar 3,0 litru benzīna turbodzinēju, kā arī 650i, kam zem motora pārsega ir 4,4 litru biturbo V8 dzinējs, abi savienoti ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Dzinējs, gaita, vadāmība
Whatcar.lv devās testa braucienā ar jaudīgāko, 407 zirgspēku variantu, kura griezes moments ir 600 Nm. Ar šādiem parametriem brutāls paātrinājums ir tikai vienas ķermeņa kustības attālumā, tāpēc sajūta, braucot ar 650i, ir tāda pati, kā pastaigājoties ar pielādētu ieroci rokā.
6.sērijas aprīkojumā ir Drive Dynamic Control, kas ļauj
izvēlēties kādu no četriem braukšanas režīmiem, sākot no komforta režīma līdz
pat Sport+, kas ļauj vadītājam diezgan lielu vaļu, pirms pieslēdz stabilitātes
kontroles sistēmu un citas drošības palīgierīces. Turklāt mūsu testa auto bija
aprīkots arī ar Adaptive Drive, kas atbilstoši pieregulē arī piekari.
Jāatzīst, ka pat komforta režīmā 650i gaita ir salīdzinoši cieta, tomēr, ātrumam pieaugot, to nejūt. Saķere ar ceļu ir spēcīga un pat straujas virāžas nespēj izsist to no līdzsvara. Ja stūre būtu vēl kaut nedaudz informatīvāka, 6.sērijas kabriolets būtu tikpat provokatīvs, kā kompaktais 3.sērijas BMW.
Tāpēc, pat par spīti visiem aprīkojumā pieejamajiem izvēles režīmiem, azartiska braukšana šim auto nepiestāv.
Salonā
Pēdējo pāris gadu laikā arvien grūtāk noteikt, kam ir labāki
un kvalitatīvāki interjeri – Audi vai BMW. 6.sērijas kabrioletam nebūt nav
kauns nolaist jumtu – salona arhitektūra ir rūpīgi nostrādāta līdz vissīkākajām
detaļām.
Vietas ir pat vairāk nekā līdzšinējās paaudzes modelī, un īpaši to varēs just aizmugurē sēdošie – protams, vislabāk tur tik un tā jutīsies bērni, nevis pieaugušie. Savukārt bagāžniekā, pat ar nolaistu jumtu, atradīsies vieta pāris čemodāniem.
Spriedums
BMW 650i kabriolets var kalpot gan kā rotaļlieta nedēļas nogalēm, gan neapstrīdami prestižs pārvietošanās līdzeklis ikdienā un tālākos ceļojumos. Tas lieliski uzvedas uz ceļa, ir četrvietīgs un tam var nolaist jumtu.
Taču skaidrs, ka Latvijas ziemā tas būs jāliek garāžā, jo
bail iedomāties, ko nolaižamā jumta mehānismam varētu izdarīt sāls.
Rezumējot par 650i - tā bāzes cena ir gandrīz 104 tūkstoši eiro, taču tas ir
tikai par 0,7 sekundēm ātrāks nekā apmēram 13 tūkstošus eiro lētākais 640i. Viela pārdomam?
Jums patiks: nežēlīgs paātrinājums, V8 dzinēja skaņa, interjera kvalitāte
Jums nepatiks:
vasara Latvijā ir nesaudzīgi īsa
Šeit salīdzini BMW 6.sērijas kabrioleta tehniskos datus, modifikācijas, cenas un aprīkojumu
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...