Škoda laidīs klajā divus jaunus modeļus
Škoda būs jauns kompakts sedans
Arī pilsētas auto uz VW bāzes
Klajā nāks nākamgad

Volkswagen grupas jaunā stratēģija Škoda zīmolam sāk nest
pirmos augļus.
Lai izvairītos no konkurences starp VW un Škoda produktiem un iekarotu daļu no mazbudžeta auto tirgus segmenta, vācu autoražotājs nolēmis, ka Škoda būtu jālaiž klajā jauns, plašām pircēju masām pieejams auto par saprātīgu cenu.
Škoda ir apstiprinājuši, ka būs jauns modelis – jaunattīstības tirgiem domāts sedans, kas hierarhijā atradīsies starp Fabia un Octavia. Auto, kas būs tiešs Dacia Logan konkurents, klajā nāks nākamgad, bet līdz tam Škoda laidīs klajā vēl vienu jaunu modeli – pilsētas mazauto uz gaidāmā Volkswagen Up bāzes.
Škoda skaidro, ka gan pilsētas auto, gan mazais sedans būs „praktiski auto ar labu vērtības un cenas proporciju”. Dizaina ziņā tie smelsies iedvesmu no VisionD koncepta, kas tika demonstrēts Ženēvas auto izstādē šī mēneša sākumā.
Abi modeļi ir vitāli svarīgi Škoda plāniem līdz 2018.gadam dubultot pārdošanas apjomus līdz pusotram miljonam vienību. Pērn Škoda sasniedza rekordu, pārdodot 762 600 auto. gandrīz puse no tiem bija Octavia.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...