Jauns Renault krosovera koncepts
Renault nāk klajā ar Captur krosovera konceptu
Noņemams jumts un jaudīgs dīzeļdzinējs
Inovatīvas tehnoloģijas

2009. gada Frankfurtes auto izstādē Renault atklāja savu jauno zīmola identitāti un jaunu ambiciozu dizaina stratēģiju, kuras pamatā ir „dažādi posmi no cilvēka dzīves cikla”.
Plašākai sabiedrībai jau parādīts divvietīgās DeZir kupejas koncepts, kas „simbolizē iemīlēšanās procesu un kaislīga piedzīvojuma sākumu”, bet tagad Renault nākuši klajā ar CAPTUR krosoveru, kas, kā apgalvo Renault, „simbolizē nākamo posmu cilvēka dzīvē, kad divi cilvēki sāk apkārtējās pasaules iepazīšanu”.
Dizains
"Captur ir jautrs un sportisks krosovers, kas ideāli piemērots gados jauniem, ziņkārīgiem cilvēkiem", skaidro tā dizaina direktors Laurenss Van den Akers . "Pamatā mēs esam izmantojuši to pašu dizaina valodu, ko DeZir, taču šim modelim ir daudz plašāki tehniskie aspekti - tas ir vairāk funkcionāls, bet joprojām juteklisks", piebilst koncepta automašīnas direktors Aksels Bruins.
Renault CAPTUR transformējamā
virsbūve ir pārsegta ar izturīgu materiālu, zem kura slēpjas oglekļa šķiedras
rāmis. CAPTUR ir iespējams transformēt par kabrioletu, kas ir piemērots
pilsētas apstākļiem un apvidus braukšanai. Tā sportisko būtību pastiprina uz
augšu veramās durvis un lieli riteņi ar 22 collu melnbaltiem diskiem.
Dzinējs
Renault CAPTUR izmanto dCi 160 ZS twin-turbo koncepta dzinēju, kas izstrādāts pēc jaunās dCi 130 enerģijas bāzes. Šīs racionalizācijas galvenais elements ir Renault stratēģija, kuras mērķis ir padarīt Renault par vadošo Eiropas automašīnu ražotāju, kas izgatavo automašīnas ar vismazāko CO2 emisiju daudzumu.
Elektromobiļu klāstam joprojām blakus darbosies iekšdedzes dzinēji, taču tie sevī apvienos izcilu veiktspēju un minimālu degvielas patēriņu, tāpēc dCi 160 twin-turbo pilnībā atbilst šai stratēģijai. Maksimālais griezes moments (380Nm) būs pieejams no 1759 apgriezieniem minūtē.
Renault CAPTUR sniegumu vēl vairāk pastiprina jaunā RX2 sistēma, kas uzlabo saķeri ar ceļu, braucot nelielā ātrumā. Ja viens no diviem piedziņas riteņiem zaudē saķeri ar ceļu, tad šis, pilnībā jaunais, pašbloķējošais diferenciālis pārvada griezes momenta enerģiju uz riteni, kuram ir lielāka saķere ar braukšanas virsmu. Tādā veidā tiks nodrošināta vienmērīga braukšana arī pa slideniem ceļiem.
Tehnoloģijas
Renault CAPTUR iezīmē arī "Visio-system" debiju. Šī jaunā inovācija ir īpaša video kamera, kas iebūvēta virs priekšējā stikla un palīdz automašīnas vadītājam pēc iespējas plašāk pārredzēt ceļu. Šī tehnoloģija attēlo ceļa apstākļus reālajā laikā, kuri tiek demonstrēti salona vadības konsoles centrā; tās uzdevums ir paplašināt vadītāja skatu punktu un ļaut aplūkot apkārtējo pasauli. Sistēma palīdz samazināt stresu, ko rada braukšana, un iedrošinās braukt nepieredzējušus autovadītājus.
Sagaidāms, ka CAPTUR krosovera koncepts plašākai sabiedrībai
tiks parādīts Ženēvas auto izstādē martā.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...