Iemēģinam Lexus IS250 F-Sport
Whatcar.lv iemēģina atsvaidzināto Lexus IS
F-Sport aprīkojuma pakotne
Cena no 41 334 eiro

Burti I, S, un F saistībā ar Lexus mums liek atcerēties relatīvi neseno izbraucienu ar Lexus IS-F. Tās bija galvenokārt patīkamas atmiņas – 5,0 litru V8 dzinējs, 423 zirgspēki, 4,8 sekundes līdz 100 km/h. Protams arī degvielas patēriņš virs 20 litriem uz 100 km un cena virs 70 tūkstošiem eiro.
Tagad Lexus vēlreiz piedāvā šo pašu burtu kombināciju, proti – Lexus IS F-Sport. Tas nozīmē, ka atsvaidzinātais Lexus IS pieejams ar jaudīgākā modeļa ārieni, bet ar „ierindas” benzīna un dīzeļa dzinējiem. Vienkārši izsakoties – Lexus ar F-Sport piedāvā aptuveni to pašu, ko BMW ar M-Sport. Tā ir aprīkojuma pakotne.
Dinamika, gaita un vadāmība
Whatcar.lv devās testa braucienā ar Lexus IS 250, kam zem motora pārsega ir tas pats 2,5 litru V6 dzinējs, kāds bija pirms feislifta. Taču tas ir uzlabots, lai, nezaudējot dinamiku (8,5 sekundes līdz 100 km/h), varētu demonstrēt zemāku degvielas patēriņu. Oficiāli tas ir 8,4 litri uz 100 km, reālajā dzīvē – mazliet zem 10 litriem.
Lexus IS jau no sākta gala ir domāts, lai konkurētu ar vācu
ražojuma kompaktajiem biznesa auto, taču dinamikas, gaitas un vadāmības jomā
tas tomēr atpaliek no 3.sērijas BMW un C-Klases Mercedes.
Jā, tas stabili un
pārliecinoši turas uz ceļa (F-Sport ir pazemināta piekare), taču dzinējam
tomēr nedaudz pietrūkst jaudas un arī pārnesumkārba nav tik izveicīga kā abiem iepriekšminētajiem
auto.
F-Sport aprīkojums
Ja braukšanas ziņā tas ir tālu no IS-F, vismaz izskats ir klāsta
flagmaņa līmenī. 18 collu diski, zemāk
novietota radiatora reste, diodes priekšējos lukturos, neliels spoileris uz
bagāžnieka vāka un lielas gaisa ieplūdes atveres uzreiz liek manīt, ka runa nav par standarta IS.
Labās ziņas turpinās arī salonā – ādas un alkantaras apdare sēdekļiem, alumīnija pedāļi un īpaša F-Sport stūre. Kā arī atsevišķu BMW piekritēju sapnis - melnie griesti.
Līdz ar modeļa atvaidzināšanu uzlabota arī navigācijas sistēma, kas tagad izmanto 40 GB cieto disku, kas ļauj saskatīt Eiropu daudz sīkākās niansēs. Tiem, kam nav vēlēšanās klausīties izplūdes sistēmas skaņās, tās iespējams apslāpēt ar 14 skaļruņu Mark Levinson akustisko sistēmu.
Spriedums
Lexus IS nav slikts auto. Mēs melotu, ja teiktu, ka ar to
bija nepatīkami braukt. Tomēr, ņemot vērā Lexus nepārprotamās ambīcijas, nākas
atzīt, ka atsevišķās jomās konkurenti tomēr ir nedaudz pārāki.
Taču, ja jums nav vēlēšanās pievienoties BMW īpašnieku saimei, Lexus IS 250 F-Sport nav tā sliktākā izvēle. Tas noteikti būs uzticams auto.
Jums patiks: sportiskāks imidžs ar F-Sport aprīkojumu
Jums nepatiks: motors varēja būt jaudīgāks
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...