Video ziņas

Jaunais 5.sērijas BMW

BMW atklāj jauno 5.sērijas BMW
Pārdošanā nākamā gada sākumā
Fotogalerija un video

Jaunais 5.sērijas BMW ir klāt! Auto, kura izskats iepriekš tika minēts vien no spiegu foto un to iedvesmotiem mākslinieku zīmējumiem, patiešām vizuāli atgādina 5.sērijas GranTurismo, par ko tika runāts jau iepriekš. Tā āriene vairs nav tik uzkrītoša, kā savulaik Krisa Bengla vadībā tapušajiem BMW – jaunais 5.sērijas pārstāvis ieturēts krietni konservatīvākā stilā.

Aizmugures dizainu iedvesmojis 7.sērijas BMW, arī salonā nav pārsteigumu – tieši tāds pats interjers rotā 5.sērijas GT.  

What Car? TV: Jaunais 5.sērijas BMW


Ar 4899mm jaunais modelis ir kļuvis garāks, turklāt riteņu garenbāze ir 2968 – kā apgalvo BMW, garākā šajā segmentā. Tādā veidā izdevies panākt, ka aizmugurē sēdošo kājām ir par 13mm vairāk nekā līdzšinējā 5.sērijas BMW. Bagāžnieka izmērs ir 520 litri, turklāt aizmugurējo sēdekli var nolocīt proporcijā 40:20:40, ja klients izvēlas šādu opciju.

Mercedes-Benz E-klases un Audi A6 sīvākais konkurents var lepoties arī ar pašām mūsdienīgākajām tehnoloģijām, kas vērstas uz maksimālas braukšanas baudas sasniegšanu – četru riteņu stūres sistēma ir tāda pati kā 5.sērijas GT, bet aktīvs aizmugurējais diferenciālis paredzēts, lai nodrošinātu labāku saķeri ar ceļu.

Start/stop sistēma, kas uzstādīta modifikācijām ar četrcilindru dzinējiem, nodrošina par 10 līdz 15% mazāku CO2 izmešu daudzumu. 2011.gadā tā būs pieejama arī sešcilindru dzinējiem. Dzinēju palete, kā jau ierasts būs plaša - Eiropā 5.sērijas BMW būs pieejams ar četriem benzīna un trīs dīzeļa dzinējiem.

Dīzeļdzinēju klāsts sastāvēs no 2,0 litru četrcilindru agregāta (520d), kas attīsta 184 ZS un 380 Nm griezes momentu un sprintu no 0-100 km/h veic 8,1 sekundēs, vidēji patērējot 5 litrus degvielas uz 100 km.

525d jaudas avots ir 3,0 litru sešcilindru turbodīzelis, kas attīsta 204 ZS un 450 Nm griezes momentu, vidēji tērē 6,2 litrus degvielas un līdz 100 km/h ieskrienas 7,2 sekundēs.

Savukārt lielākā interese solās būt par 530d modifikāciju, kurai ir  jau 245 ZS 3,0 litru turbodīzelis. Tā griezes moments ir 540 Nm, bet 0-100 km/h rezultāts 6,3 sekundes un vidējais patēriņš – 6,3 litri uz 100 km/h.

Benzīna dzinēju klāstā būs 523i, kas aprīkots ar 3,0 litru sešcilindru dzinēju, kas attīsta 204 ZS un 270 Nm, ļaujot no 0-100 km/h ieskrieties 7,9 sekundēs. Vidējais patēriņš - 7,6 litri benzīna uz 100 km.

Tad seko 528i ar 258 ZS un 310 Nm 3,0 litru sešcilindru dzinēju, kas tērē 7,8 litrus uz 100 km un līdz 100 km/h ieskrienas 6,6 sekundēs.

535i modifikācija iegūs jaunu 3,0 litru turbodzinēju, kas attīsta 306 ZS un 400 Nm, bet līdz 100 km/h ieskrienas 6 sekundēs. Vidējais patēriņš 8,5 litri uz 100 km.

Klāsta virsotnē - 550i ar 4,4 litru V8 biturbo dzinēju, kas ļauj sprintu no 0-100 km/h veikt 5 sekundēs un tērē vidēji 10,4 litrus benzīna uz 100 km. Tā pamataprīkojumā būs astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba, kuru kā opciju varēs izvēlēties arī pārējām modifikācijām, no kurām dažas pamataprīkojumā tiek komplektētas ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu.

Vēl viena opcija – astoņpakāpju automātiskās transmisijas Sport Automatic variants, kas ļauj vadītājam pašam mainīt pārnesumus ar svirām aiz stūres rata. Citu opciju vidū - head-up displejs, Night Vision sistēma, kas ļauj tumsā saskatīt kājāmgājējus vai dzīvniekus un jauna iDrive sistēma ar divu veidu ekrāniem - 7 vai 10,2 collu, kā 7.sērijas BMW. 



What Car? TV: Jaunais 5.sērijas BMW

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

BMW X5

What Car? Vērtē Novērtēts ar 5 no 5

Jaunais BMW X5 ir lielisks luksusa SUV. Bavārietis nav tik praktisks kā plaši zināmie konkurenti, bet tas izceļas ar vairākām citām kvalitātēm – interjera apdari, sportiskām gaitas īpašībām un lielisku multimediju sistēmu. xDrive45e ir viens no šī brīža iespaidīgākajiem plug-in hibrīdiem, demonstrējot apskaužamus efektivitātes rādītājus.