Auto pircējam - dāvanā automāts!
Bezmaksas AK-47 katram pircējam
Piedāvājums kādā ASV autoveikalā
Pircēju un publicitātes netrūkst

Kāds ASV auto dīleris nācis klajā ar inovatīvu risinājumu, kā stimulēt pārdošanas apjomus – piedāvājot Kalašņikova automātu katram pircējam. Misūrī štata autoveikals Max Motors sācis šādu mārketinga stratēģiju pēc tam, kad veiksmīgs izrādījās pilotprojekts – 250 dolāru čeks degvielas iegādei vai dāvanu karte tuvējā ieroču veikalā.
Marks Millers, kompānijas Max Motors īpašnieks skaidro, ka ideja par AK-47 dāvināšanu katram pircējam radusies pieprasījuma dēļ, taču piebilst, ka autoveikals dod tikai dāvanu karti – nevis pašu ieroci.
ASV biznesa prese vēsta, ka Max Motors piedāvājums vainagojies ar veiksmi – autodīleris ticis ne vien pie bezmaksas publicitātes, bet arī daudziem jauniem klientiem.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...