Viens vai vairāki apdrošināšanas gadījumi reizē?
Sabuktētas durvis pie lielveikala
Vienreiz, otrreiz, trešoreiz
Konsultē apdrošināšanas eksperti

Atgriežoties
stāvvietā no iepirkšanās lielveikalā, auto īpašnieks konstatē, ka blakus
stāvošā auto saimnieks ir, taisot vaļā durvis, drusku iebuktējis durvis viņa mašīnai.
Skramba gan ir niecīga, vakars vēls, nogurums, cilvēks atmet ar roku un dodas mājās. Pēc noteikta laika gadās līdzīga situācija, tad vēl viena. „Sakrājis” kādas 6-7 buktītes, cilvēks nolemj doties pie apdrošinātāja un beidzot prasīt kaut kādu atlīdzību, jo mašīnu drīzumā nolemts pārdot, tāpēc tā jāsapoš. Taču - ko šādā gadījumā teiks apdrošinātājs?
Apdrošināšanas eskperti norāda - visticamāk apdrošinātājs
uzskatīs šos gadījumus kā katru atsevišķu apdrošināšanas gadījumu. Ja dara otrādi, tad sanāk sevis maldināšana.
Te gan jāskatās, kādi noteikumi polisē ir par paziņošanu, jo teorētiski sanāk, ka auto īpašnieks ļoti ilgu laiku nav ziņojis par apdrošināšanas gadījumiem, kas visticamāk būs pretrunā ar noteikto kārtību apdrošināšanas līgumā.
Whatcar.lv iesaka tomēr lēmumu par vēršanos pie apdrošinātāja neatlikt, vai arī rēķināties ar izdevumiem no savas kabatas. Strīdīgos jautājumos noteikti vajadzētu informēt policiju - taču, kā katrā gadījumā labāk rīkoties, ieteiks apdrošinātājs.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...