Auto pirmkārt ir ļoti praktisks (kādēļ to arī iegādājos) - tajā ir daudz vietas, neatkarīgi no tā, kas tiek vests. Ļoti pozitīva liekas iezīme, ka var kombinēt pasažieru un kravas nodalījumu atkarībā no nepieciešamības - no 7 sēdvietām līdz tukšam "kravas" nodalījumam.
Auto ir arī ļoti kvalitatīvs - brauciena laikā tas ir kluss, vienīgi lielākā ātrumā salonā sāk nākt iekšā troksnis. Salona apdare ir salīdzinoši lēta, bet kvalitatīva. Elektropakete ir ļoti patīkama ekstra, ar kuras palīdzību var braucienu padarīt komfortablāku. Braukt ar šo auto ir ļoti patīkami (subjektīvi, jo sievai nepatīk lielas mašīnas), jo pārredzamība ir krietni lielāka nekā lielākajai daļai auto. Turklāt ar Sharan ir loti viegli manevrēt, tikai jāpierod pie strupa purna, un plaša salona pie vējstikla iekšpusē, kas rada nedaudz īpatneju sajūtu, ka mašīna no iekšpuses liekas vēl lielāka.
Manuprāt, lielākais mīnuss šai mašīnai ir salīdzinoši neizturīga piekare un ritošā daļa, taču remonts nav nemaz tik dārgs. Par neizturīgākajam detaļām jāuzskata tiltus amortizejošās bukses un stūres pirksti, taču, ja nebūtu jābrauc pa zemes ceļu, arī šie remontdarbi būtu krietni retāki, jo zemes ceļš ir tā lieta, kas Sharanam nepatīk.
Nobeigumā summējot varu teikt, ka Sharan ir labs auto, ja sanāk vest gan draugus, gan virtuves skapīšus, turklāt īpaši lielos attālumos Sharan parāda visu savu pozitīvo būtību, nevienam no 7 braucējiem nav neērti, tā paša iemesla dēļ, ka visi sēdekļi ir atsevišķi regulējami.
Nauris Petersons, 08/12/2008