Testa brauciens

Mans mīļākais izmērs? Pirmais brauciens ar elektromobili Škoda Elroq
Škoda markas automobiļiem ir veiksmīgākā cenas un snieguma attiecība visā Volkswagen …
Pircējiem tiek piedāvāts 2,0 litru četru cilindru dīzeļdzinējs ar dažādām jaudas versijām. Būtiski, ka TGE ir pieejams ar priekšējo vai aizmugurējo riteņu piedziņu, kā arī pilnpiedziņas modifikāciju. 2,0 litru dīzeļdzinējs attīsta 140, 163 vai 177 ZS jaudu.
Jebkura versija var tikt aprīkota sešpakāpju mehānisko vai astoņpakāpju automātisko transmisiju, savukārt piedziņas tips gan ir atkarīgs no jaudas apmēra. TGE maksimālā vilktspēja ir 3,5 tonnas.
Papildus savam radiniekam Volkswagen Crafter, MAN TGE ir jākonkurē ar virkni citiem lielajiem furgoniem, tostarp Ford Transit, Nissan NV400, Peugeot Boxer un Renault Master. Tomēr TGE vislabāk salīdzināt ar Mercedes Sprinter.
Arī Sprinter piedāvā pilnu priekšējās, aizmugurējās un pilnpiedziņas sistēmu klāstu, kā arī manuālās vai automātiskās pārnesumkārbas visiem modeļiem. Turklāt, tāpat kā TGE, tas ir pieejams arī pilnībā elektriskā versija.
Autovadītāji novērtē to, ka Volkswagen Crafter ir ļoti ērts un patīkams furgoni braukšanai, tāpēc MAN TGE iemieso tās pašas īpašības. MAN neražo vidēja izmēra mikroautobusus, bet TGE nešķiet kā liels komercauto, jo tā izmērs ir līdzīgs Volkswagen Transporter.
Tas ir dinamisks un ar ļoti asu stūres reakciju. Tas ir iespaidīgi ne tikai virsbūves izmēra dēļ, bet arī tāpēc, ka stūre ir elektromehāniska – šis risinājums bieži apslāpē atgriezenisko saiti ar ceļu.
No visām dzinēja opcijām TGE vislabāk piestāv 140 ZS dzinējs, kas nosvērti strādā jau no zemiem motora apgriezieniem un ir piemērots gan braukšanai pilsētā, gan uz šosejas.
Tas ir labs bonuss, jo šis dzinējs ir pieejams visās konfigurācijās, ļaujot to sakombinēt ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu priekšpiedziņas furgonam. Lai gan sešpakāpju manuālā pārnesumkārba ir diezgan veikla, mēs iesakām jums izmēģināt automātisko pārnesumkārbu pirms pirkšanas. Tā ir īsta pērle, kas liela izmēra furgonos ir retums.
Turklāt TGE ir viens no klusākajiem furgoniem, kas labāk nekā daži citi lielie mikroautobusi izolē mūs no vēja un ceļa trokšņa.
Balstiekārta ir patiesi komfortabla. Kopumā TGE un Crafter ir vieni no labākajiem furgoniem lielajā segmentā – tie atpaliek tikai no Ford Transit gaitas īpašībām, bet atšķirība ir niecīga.
Testa brauciens
Škoda markas automobiļiem ir veiksmīgākā cenas un snieguma attiecība visā Volkswagen …
Testa brauciens
Ja tu gribi reālu sporta auto, kam ir vairāk nekā 400 ZS, bet tavs budžets nesniedzas līdz Porsche 911 …
Testa brauciens
MAN ir Volkswagen Grupas meitas uzņēmums, tāpēc neizbrīna, ka …
Testa brauciens
Prezentējot jaunus modeļus, daudzu autoražotāju relīzēs …
Testa brauciens
Kopš Countryman klajā laišanas daudzi ir lauzuši šķēpus par to vai tas ir īsts …
Testa brauciens
Sekojot līdzi citu ražotāju aktivitātēm un pircēju interesi par jaudīgiem ielas auto, arī Opel 1997. gadā …