Lietota
Auto tests

Mazda
3 hečbeks (04-08)
Interesantāks nekā iepriekšējās paaudzes modelis, taču tikpat praktisks …
1,4 un 1,6 benzīna dzinēji bez turbīnas nav pietiekami dinamiski, tāpēc labāk dot priekšroku 1,4T ar 140 ZS vai 1,6T ar 180 ZS jaudu. Pirmais no tiem uzrāda labu dinamikas un ekonomijas sabalansētību, bet otrs 0-100 km/h pieveiks astoņās sekundēs.
Dīzeļdzinēju klāstā ir 2,0 litru 160 ZS dzinējs un divi 1,7 agregāti ar 110 un 125 ZS. Tie būs visai skaļi, bet vajadzības gadījumā spēs uzrādīt saprātīgus dinamikas rādītājus.
1,3 CDTi 100 ZS Ecoflex klāstam pievienojās 2010. gadā, tomēr tas ir ekonomiskāks tikai par 1,7 dzinēju un jaudas trūkums ir izteikti jūtams.
Visi Astra modeļi aprīkoti ar gaisa kondicionieri, elektriskiem priekšējiem stikliem un MP3 ligzdu. Mēs rekomendējam izraudzīties tādu komplektāciju, kurā ir arī kruīza kontrole.
Dārgākās komplektācijās ietverti ādas sēdekļi un klimata kontrole. Atsevišķi piemaksāt par Flexride adaptīvo balstiekārtu nav nepieciešams – tās pienesums auto vadāmība ir niecīgs.
SRi versijā iekļauta sporta balstiekārta, kas samazina virsbūves svārstības līkumos, bet kopumā ievērojami nespēj uzlabot auto vadāmību.
Lietota
Auto tests
Interesantāks nekā iepriekšējās paaudzes modelis, taču tikpat praktisks …
Lietota
Auto tests
Impreza ir iespaidīga dinamika, taču tas ir uzticams, ikdienā lietojams auto …
Lietota
Auto tests
Medus mucā gadās arī pa karotei darvas, taču kopumā šis nav slikts auto par lētu naudu …
Lietota
Auto tests
Elegants un uzticams - straujais vērtības kritums sestās paaudzes Astra ir padarījis par pievilcīgu auto. …