Testa brauciens

Ātrie Jaguar demonstrē temperamentu Biķerniekos
Pirmdien, 30. maijā, Rīgas sacīkšu trasē Biķerniekos interesentiem bija …
Pieejami trīs kompresordzinēji - neesam vēl izmēģinājuši bāzes versijas V6, taču V6 S un V8 R jaudas patiešām netrūkst. Kamēr 380 ZS V6 S būs nepieciešami augsti apgriezieni, lai dabūtu ārā labāko, uz ko tas ir spējīgs, 495 ZS V8 R modifikācijai jaudas ir vairāk nekā pietiekami jau no zemiem apgriezieniem. Astoņpakāpju automātiskās transmisijas reakcija automātiskajā režīmā ne vienmēr ir tik asa, kā varētu vēlēties, taču manuālajā režīmā par to sūdzību nav.
Gan S, gan R modifikācijām ir adaptīvā balstiekārta, kas apslāpē asākus ceļa negludumus un ļauj F-type stabilāk turēties uz nelīdzena ceļu seguma. R modifikācijas saķere ar ceļu ir vēl labāka, nekā S, taču arī S modifikācijai nav kur piesieties ne par vadāmību, ne saķeri ar ceļu. Stūres reakcija ir dabiska un prognozējama, tāpēc ar F-type ir bauda braukt ātri - tai skaitā pa līkumainām kalnu ceļu virāžām.
Zemā apgriezienu diapazonā motori ir klusi, to radīto skaņu var kontrolēt ar manuāli atslēdzamo "sporta" režīmu izpūtējam. Lielākā ātrumā uz šosejas gan būs dzirdami arī ceļa trokšņi, taču kopumā F-type akustiskā izolācija ir uzskatāma par labu.
€
Testa brauciens
Pirmdien, 30. maijā, Rīgas sacīkšu trasē Biķerniekos interesentiem bija …
Testa brauciens
Kas tas ir? Lieliski! Ja vēlaties, sauciet to par mājas priekšrocībām, jo SVR savācu, redzot …
Testa brauciens
Kamēr Jaguar bija tikai tādi modeļi kā XF un XJ, proti - biznesa un luksusa klases pārstāvji, Latvijas …
Testa brauciens
Vai I-Pace ir krosovers? Vai tas ir sedans? Varbūt tas ir četrdurvju kupeja? Skatoties uz to, nav viegli izsecināt. Bet, …
Jaguar F-type Coupe |
€ 70 180 |
![]() |
||
Rolls-Royce Phantom Coupe |
€ 255 500 |
![]() |