Pēc FWD V6 3.3i 1997 negatīvās pieredzes ar Vojadžeri, mūsu nākamais auto bija . . . arī "džeris", precīzāk Town & Country Limited versija. Nekā praktiskāka 5 cilvēku ģimenei ar opjiem un omām nav izdomāts. Gribējās AWD versiju, bet nesanāca, pārāk dārgas bija. Toties Limited versijā tika izlabotas visas kļūdas, kas tika pieļautas pērkot 1. vojadžeri - 3.8i motors ir jūtami spēcīgāks, mazāk kaprīzāks un pat nedaudz ekonomiskāks ~ 14l pils. un 9l šoseja. Ādas salons ir ļoti viegli kopjams, un sēdekļu apsilde mūsu ziemās tiešām noder. Dalītos sēdekļus ir vieglāk izņemt un mainīt vietām. Ar pulti atveramās durvis un bagāžnieks ir neiedomājami vērtīga un patīkama ekstra iznākot no Rimi ar pilniem maisiem rokās. Lielās priekšējās lampas ir vismaz 2X labākas par iepriekšējām plānajām, bet līdz eiropiešu līmenim tomēr neaizvelk, vai Amerikā pa nakti nebrauc? Disku bremzes visiem riteņiem - beidzot normāli var nobremzēt. stipri kvalitatīvāka salona apdare - mīkstā plastmasa, zamšs, koka imitācija, pat nekas negrab, nost nekrīt. Tiešam kvalitatīvs audio standartā. Trīs zonu klimats, kruīzs, multistūre, visādi glāžu un burgeru turētāji, ekstru kā biezs. Kas nepatīk? Klasiskās jauno "džeru" vainas - pilinošs un grabošs stūres reika/pastirinātājs, pārlocīti vadiņi aizmugures vākā, čakarējas pagrieziena/gaismu/logu tīrītāja slēdzis . . .tas arī viss, kas nepatika. Rūsas praktiski nav, ja nu vienīgi salona beņķiem apakšas brūnas paliek, amerkāņi nez kāpēc izdomājuši tās necinkot.
Peteris Valdmanis, 06/09/2009