Testa brauciens

Pirmie iespaidi: Alfa Romeo Giulietta
Alfa Romeo Latvijā izsenis ir bijis kaut kas eksotisks, taču jauna dīlera parādīšanās pie …
Giulia vadītāja sēdpozīcija ir sportiski zema, taču plašais sēdekļa un stūres regulēšanas iespēju diapazons palīdzēs ērti iekārtoties jebkura izmēra autovadītājam. Auto funkciju kontrole notiek ar 6,5 collu ekrāna starpniecību, kura izvēlnēs ļauj orientēties apaļš slēdzis viduskonsolē. Infosistēmas mīnuss gan ir viduvējā grafiskā kvalitāte un nepieciešamība iepriekš apgūt izvēļņu funkcionalitāti, lai tās nenovērstu uzmanību no ceļa, atrodoties kustībā. Par papildu samaksu ir pieejams 8,8 collu ekrāns.
Četriem pieaugušajiem Giulia salonā par vietas trūkumu nevajadzēs īpaši sūdzēties, priekšā sēdošajiem vietas ir daudz, turklāt visapkārt atrodami dažādi nodalījumi sīklietām. Arī aizmugurē vietas nav mazāk kā, piemēram, 3.sērijas BMW vai Jaguar XE. Bagāžas nodalījums ir tikpat ietilpīgs kā konkurentiem no Audi vai BMW.
Giulia ir vairāki aprīkojuma līmeņi – Giulia, Super, Veloce un Quadrifoglio. Divzonu klimata kontrole un kruīzkontrole ir standarta aprīkojumā, taču mūsuprāt ir vērts drīzāk orientēties vismaz uz Super aprīkojuma līmeni, kas ietver daļēju salona ādas apdari. Jebkurā gadījumā, daudzas vēlamas komforta ekstras, kas palīdzēs noturēt auto tālākpārdošanas vērtību, nāksies izvēlēties no papildaprīkojuma saraksta.
€
Alfa Romeo Giulia |
€ 33 990 |
![]() |