Testa brauciens

Pirmie iespaidi: Alfa Romeo Giulietta
Alfa Romeo Latvijā izsenis ir bijis kaut kas eksotisks, taču jauna dīlera parādīšanās pie …
Motoru klāstā ir 2,2 litru tilpuma dīzeļdzinēji ar 150, 180 ZS un 210 ZS (šis pieejams tikai ar pilnpiedziņu), 2,0 litru benzīna dzinējs ar 200 ZS, tāda paša tilpuma motors ar 280 ZS un pilnpiedziņu, bet modifikāciju klāsta virsotnē ir Quadrifoglio ar biturbo V6 benzīna motoru, kura jauda ir 510 ZS. Manuālā transmisija tiek piedāvāta mazāk jaudīgajiem dīzeļiem un Quadrifoglio, taču visiem Giulia ir pieejams astoņpakāpju “automāts”. Protams, dinamika ir atkarīga no izraudzītā motora – dīzeļdzinēji Giulia sportiskajam raksturam šķiet mazāk piemēroti, kā 2,0 litru benzīna turbomotors, kura atlētiskais repertuārs abās variācijās labāk saskan ar Alfa Romeo vadāmību. Quadrifoglio garantē smaidu ikviena autovadītāja sejā, kas sēdīsies pie tā stūres, jo 0-100 km/h paātrinājums aizņem vien 3,9 sekundes.
Giulia apvieno vienmērīgu, komfortablu gaitu ar labi balansētu vadāmību, nodrošinot lielāku braukšanas baudu, kā, piemēram Audi A4. Vienkāršākās Alfa Romeo modifikācijas tiek komplektētas ar 16 vai 17 collu diskiem, kamēr Quadrifoglio ir 19 collu diski un stingrāka adaptīvā balstiekārta. Neatkarīgi no motora jaudas, stūres reakcija ir ātra un precīza, vainagojoties ar pārliecinošu stabilitāti ceļa virāžās.
Uzsākot gaitu, dīzeļdzinēji liek par sevi manīt, taču vienmērīgā ātrumā to troksnis pieklust. Benzīna motoru radītās skaņas ir ievērojami tīkamākas. Kopumā trokšņu izolācija Giulia salonā ir varēja būt mazliet labāka, salīdzinot ar ierastajiem standartiem šajā segmentā.
€
Alfa Romeo Giulia |
€ 33 990 |
![]() |