Alfa Romeo Giulia ir kā radīts tiem pircējiem, kam apnikuši vācu biznesa klases auto – reti kura autoražošanas lielvalsts piedāvā tik svaigu skatījumu uz četru riteņu pārvietošanās līdzekļiem kā Itālija.
Atšķirībā no dažiem priekštečiem, Giulia nevajadzētu uzreiz izslēgt no potenciālo pirkumu saraksta kā neracionālu vai dīvainu, jo, lai arī tas ir nišas modelis, stilu šoreiz papildina arī vērā ņemams saturs. Veidots uz aizmugures piedziņas platformas, Giulia ir pirmais solis Alfa Romeo modeļu klāsta atjaunināšanā, nolūkā atgriezties starp klases līderiem dinamikas un vadāmības jomā.
Pāreja uz aizmugures piedziņu nozīmē, ka Giulia daudz komfortablāk (nekā savulaik Alfa Romeo 159) jūtas līdzās tādiem konkurentiem, kā BMW 3.sērija un Mercedes-Benz C-Klase. Giulia par saviem konkurentiem uzskata arī Audi A4 un Jaguar XE.
Lapa 1 no 4