Testa brauciens

Iemēģināts: BMW 650i kabriolets

Testa brauciens ar jauno 6.sērijas kabrioletu
BMW 650i ar 407 ZS 4,4 litru V8 motoru
Cena 104 tūkstoši eiro

BMW reklāmās atslēgvārds ir „prieks”. Prieks braukt, prieks rīkojas, prieks ir BMW.

Un ja mums būtu jāiedomājas, kas ir prieks saulainā vasaras dienā, tas noteikti būtu jaunais 6.sērijas BMW kabriolets. Tas ir pietiekoši komfortabls, lai ar to bezrūpīgi aizbrauktu no Rīgas līdz Ventspilij un atpakaļ, vienlaikus gūstot Vidusjūras piekrastes cienīgu iedegumu. 

Šobrīd pārdošanā ir divas 6.sērijas kabrioleta modifikācijas – 640i ar 3,0 litru benzīna turbodzinēju, kā arī 650i, kam zem motora pārsega ir 4,4 litru biturbo V8 dzinējs, abi savienoti ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Dzinējs, gaita, vadāmība

Whatcar.lv devās testa braucienā ar jaudīgāko, 407 zirgspēku variantu, kura griezes moments ir 600 Nm. Ar šādiem parametriem brutāls paātrinājums ir tikai vienas ķermeņa kustības attālumā, tāpēc sajūta, braucot ar 650i, ir tāda pati, kā pastaigājoties ar pielādētu ieroci rokā.  

6.sērijas aprīkojumā ir Drive Dynamic Control, kas ļauj izvēlēties kādu no četriem braukšanas režīmiem, sākot no komforta režīma līdz pat Sport+, kas ļauj vadītājam diezgan lielu vaļu, pirms pieslēdz stabilitātes kontroles sistēmu un citas drošības palīgierīces. Turklāt mūsu testa auto bija aprīkots arī ar Adaptive Drive, kas atbilstoši pieregulē arī piekari.

Jāatzīst, ka pat komforta režīmā 650i gaita ir salīdzinoši cieta, tomēr, ātrumam pieaugot, to nejūt. Saķere ar ceļu ir spēcīga un pat straujas virāžas nespēj izsist to no līdzsvara. Ja stūre būtu vēl kaut nedaudz informatīvāka, 6.sērijas kabriolets būtu tikpat provokatīvs, kā kompaktais 3.sērijas BMW. 

Tāpēc, pat par spīti visiem aprīkojumā pieejamajiem izvēles režīmiem, azartiska braukšana šim auto nepiestāv.

Salonā

Pēdējo pāris gadu laikā arvien grūtāk noteikt, kam ir labāki un kvalitatīvāki interjeri – Audi vai BMW. 6.sērijas kabrioletam nebūt nav kauns nolaist jumtu – salona arhitektūra ir rūpīgi nostrādāta līdz vissīkākajām detaļām. 

Vietas ir pat vairāk nekā līdzšinējās paaudzes modelī, un īpaši to varēs just aizmugurē sēdošie – protams, vislabāk tur tik un tā jutīsies bērni, nevis pieaugušie. Savukārt bagāžniekā, pat ar nolaistu jumtu, atradīsies vieta pāris čemodāniem. 

Spriedums

BMW 650i kabriolets var kalpot gan kā rotaļlieta nedēļas nogalēm, gan neapstrīdami prestižs pārvietošanās līdzeklis ikdienā un tālākos ceļojumos. Tas lieliski uzvedas uz ceļa, ir četrvietīgs un tam var nolaist jumtu.

Taču skaidrs, ka Latvijas ziemā tas būs jāliek garāžā, jo bail iedomāties, ko nolaižamā jumta mehānismam varētu izdarīt sāls.

Rezumējot par 650i - tā bāzes cena ir gandrīz 104 tūkstoši eiro, taču tas ir tikai par 0,7 sekundēm ātrāks nekā apmēram 13 tūkstošus eiro lētākais 640i. Viela pārdomam?

Jums patiks: nežēlīgs paātrinājums, V8 dzinēja skaņa, interjera kvalitāte

Jums nepatiks: vasara Latvijā ir nesaudzīgi īsa

Šeit salīdzini BMW 6.sērijas kabrioleta tehniskos datus, modifikācijas, cenas un aprīkojumu 


Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

BMW X5

What Car? Vērtē Novērtēts ar 5 no 5

Jaunais BMW X5 ir lielisks luksusa SUV. Bavārietis nav tik praktisks kā plaši zināmie konkurenti, bet tas izceļas ar vairākām citām kvalitātēm – interjera apdari, sportiskām gaitas īpašībām un lielisku multimediju sistēmu. xDrive45e ir viens no šī brīža iespaidīgākajiem plug-in hibrīdiem, demonstrējot apskaužamus efektivitātes rādītājus.