Vērtē lasītāji

Audi Q7: vērtē What Car? lasītāji

Audi Q7 testu diena
Ielūdz Audi dīleris Moller Auto Lidosta
Vērtē What Car? lasītāji

Šogad Audi apvidus auto klāstu papildināja otrās paaudzes Q7 modelis, kas jau dažās nedēļas pieejams arī dīleru centros Latvijā. Ietilpīgajam un prestižajam SUV būs jāspēkojas ar tādiem konkurentiem kā Volvo XC90, Land Rover Range Rover un Mercedes-Benz GL.

Jaunā Q7 cena Latvija ir, sākot no 62 500 eiro, un tas pieejams ar 3,0 litru TDI dīzeļa un tāda paša tilpuma TFSI benzīna dzinēju.

Sadarbībā ar Audi dīleri Moller Auto Lidosta, mēs devām iespēju What Car? lasītājiem to izmēģināt, nolūkā noskaidrot viņu domas par šo auto.

Lūk, potenciālo pircēju viedokļi par jauno Audi Q7!


Inārs Viļums

Brauc ar : Mercedes Benz E320 CDI



Es neesmu liels apvidus auto piekritējs, taču šis auto man patika. Audi Q7 ir ļoti labas gaitas īpašības. Gaita ir mīksta, ļaujot izjust amerikāņu auto cienīgu komfortu, vienlaikus līkumos pārlieku nešūpojot virsbūvi. Salonā ir daudz brīvas vietas un jebkurš vadītājs varēs atrast sev piemērotu sēdekļa un stūres pozīciju. Tas ir ļoti svarīgi, it īpaši, braucot garāku distanci. Visi vācu premium auto zīmoli šobrīd demonstrē augstvērtīgu sniegumu interjera kvalitātes ziņā un Audi Q7 ir izcils piemērs.

Arī skaņas izolācija labi absorbē jebkādu vēja vai dzinēja troksni. Interesanta ekstra ir aizmugures bamperī iebūvētās gaismas, kuras iedegas atverot bagāžas nodalījuma vāku. Šāda funkcija noteikti ir aktuāla uz ārzemju autobāņiem, uzlabojot drošību, taču par tā nepieciešamību Latvijas apstākļiem ir grūti spriest, jo jebkura neliela sadursme radīs lielus papildus izdevumus šo funkciju remontējot.
Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5
Gunārs Svilāns

Brauc ar : Volvo XC60


Šis laikam ir labākais auto, ar kādu līdz šim esmu braucis. Salīdzinot ar iepriekšējo Q7, jaunais modelis ir kļuvis kompaktāks un skaistāks. Salons ir izstrādāts pēc vācu labākajiem standartiem un es nespēju atrast nevienu trūkumu. Elektriski regulējamie sēdekļi ir komfortabli un gan brīvā vieta galvai, gan kājām ir ar lielu rezervi. Patīkami pārsteidza skaņas izolācija, jo pat uz nelīdzena ceļa seguma nav dzirdamas ārējās skaņas. No aprīkojuma varu izcelt elektrisko sakabes āķi, kas, apvienojumā ar parkošanās sistēmu, atvieglo gan braukšanu, gan piekabes novietošanu
stāvvietā.

Ikdienā braucu ar Volvo XC60, tāpēc esmu pieradis pie paaugstināta klīrensa un novērtēju apvidus auto nepieciešamību pat pilsētas apstākļos. Tas sniedz drošību, braukšanas prieku un pārliecību, jo nav nepieciešams satraukties par bedrēm, apmalēm vai citiem šķēršļiem, kuru uz mūsu ceļiem ir daudz. Kas attiecas uz cenu, tad jaunā Audi Q7 cena ir adekvāta, ņemot vērā Range Rover un Porsche cenas.
Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5
Dainis Lūks

Brauc ar : Nissan Patrol



Esmu braucis ar vairākiem apvidus auto un varu teikt, ka Audi Q7 ir izstrādāts perfekti. Auto gaitai un dinamikai nav trūkumu un arī automātiskā transmisija veic pārnesumu maiņu nemanāmi. Jāatzīst vien tas, ka, atrodoties pie stūres, ir grūti just braukšanas ātrumu. Man patīk, ka salons nav pārblīvēts ar dažādiem slēdžiem un, pirmo reizi atverot auto durvis, uzreiz viss ir saprotams.

Vadītāja sēdpozīcija ir ļoti augsta, ļaujot ērti pārskatīt ceļu, bet
papildus uzslavas pelnījis arī instrumentu paneļa dizains. Salons ir plašs un pat aizmugurē nav itin nekādu problēmu iesēsties arī vairākiem pieaugušajiem, pateicoties regulējamam aizmugures sēdeklim. Protams, dziļiem bezceļiem šis auto nav piemērots, bet kulturālai atpūtai pie dabas Q7 ir ideāla izvēle.
Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5
Jānis Lazdāns

Brauc ar : Chrysler PT Cruiser





Ļoti labs auto! Bija iespēja izmēģināt arī Audi Q3, taču Q7 noteikti ir pārāks. Šis ir liels auto, kurā var justies ērti. Šobrīd pārvietojos ar Chrysler PT Cruiser, bet ir bijusi saskarsme ar Subaru Tribeca B9, tāpēc varu veltīt tikai tos labākos vārdus par Audi Q7. Salons ir plašs un apdare ir kvalitatīva, bet mani nedaudz izbrīna tas, ka centrālais displejs nav skārienjūtīgs, kas mūsdienu automašīnām ir ierasta ekstra.

Patīkami, ka auto ir bagātīgi aprīkots ar dažādām drošības sistēmām, kas sniedz ne vien papildus komfortu, bet arī atvieglo ikdienas pārvietošanos. Vienlaikus gan jāizsver, vai attiecīgais aprīkojums ir iztērētās naudas vērts. Vērtējot automašīnu kopumā, Q7 man nešķiet tik pievilcīgs kā BMW X5, taču es personiski laikam izvēlētos Toyota Land Cruiser.
Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5
Edgars Lazdiņš

Brauc ar : Mitsubishi Pajero



Vērtējot automašīnas komforta un gaitas īpašības, auto ir izstrādāts perfekti un es nevaru iedomāties nevienu šī Q7 trūkumu. Auto ir radīts drošai un pārliecinošai braukšanai kā uz asfalta, tā arī citiem ceļa segumiem. Man svarīgākie aspekti šāda tipa automašīnā ir tā dinamika un braukšanas komforts. Salīdzinot ar manu Mitsubishi Pajero, šis auto, protams, ir kvalitatīvāks un pārāks teju visos atskaites punktos. Vienīgais, kur Q7 piekāptos, ir bezceļu braukšana, taču neuzskatu, ka braukšana dziļos dubļos būtu šī auto pamatfunkcija. 

Pārsteidza plašais iespēju klāsts, ko sniedz braukšanas asistenti, piemēram, distances ievērošanas sistēma un funkcija, kas ievēro ceļmalā esošos ātruma ierobežojumus. Ja man būtu iespēja izvēlēties jaunu Audi Q7 vai Pajero, tad aktīvā dzīvesveida un slikto ceļa apstākļu dēļ, dotu priekšroku Pajero. Tiesa, ja ikdienu pavadītu pilsētā, tad Q7 būtu ļoti laba izvēle. 
Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5
Andris Lipsis

Brauc ar: Hyundai ix55



Salīdzinot ar manu ikdienas auto, Audi Q7 ir stipri atšķirīgs. Lai arī dažviet salonā Hyundai ir plašāks, Q7 ir ļoti daudz trumpju. Pneimatiskās balstiekārtas vieglā darbība ir pārsteidzoša, sniedzot pavisam citas sajūtas. Auto piedāvā braukt vairākos režīmos un nav liegta iespēja pārvietoties arī sportiskākā manierē un dinamika ir liels šī auto pluss. Pateicoties gan patstāvīgajai pilnpiedziņai, gan lielākam zirgspēku skaitam, Audi Q7 ir straujāks, salīdzinot ar manu auto. Lielākā slodzē Hyundai priekšējā piedziņa nodrošina pārāk mazu saķeri, bet Q7 šādu problēmu
nav.

Kas attiecas uz auto dizainu, jaunais modelis ir kļuvis robustāks gan eksterjerā, gan interjerā. Kā jau bija gaidāms, salons ir izstrādāts kvalitatīvi un iekšpusē nav dzirdami lieki trokšņi no ceļa vai vēja. Tik ļoti labi aprīkotā auto nekad vēl nebiju braucis. No iespaidīgā ekstru klāsta visinteresantākais man šķita līniju asistents, kā arī iespēja automātiski novietot auto stāvvietā ar piekabi. Protams, tas atspoguļojas arī automašīnas cenā, bet var redzēt, ka Audi ir rūpīgi padomājis par šī auto lietotāju, lai tas justos droši un patīkami.
Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5
Agris Roštoks

Brauc ar: Nissan Qashqai




Šobrīd pārvietojos ar jauno Nissan Qashqai un atšķirība starp premium klases apvidus auto ir acīmredzama. Viss ir nostrādāts klasiskā vācu kvalitātē un precizitātē. Auto ir bagātīgi aprīkots un pie daļas no ekstru pielietojuma būtu jāpierod. Vienīgais, no kā es varētu atteikties, ir sakabes āķis, taču pārējo aprīkojumu gan laikam atstātu.

Dzīve paliek ātrāka un straujāka, tāpēc, piemēram,
distances ievērošanas sensors un joslu kontrole var izglābt no nepatīkamām situācijām ikdienas satiksmē. Vērtējot šīs un iepriekšējās paaudzes dizainu, noteikti priekšroku dotu jaunajam. Šis modelis ir aizsācis jaunu dizaina līniju un tas izskatās iespaidīgi. Kopumā auto ir ļoti labs!
Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5
Harijs Strautmanis

Brauc ar : BMW 745



Plānoju savu 7. sērijas BMW mainīt pret apvidus klases auto, jo ir nepieciešams lielāks salona plašums. Šobrīd nevaru pārvadāt ērti riteņus un snovborda dēļus, tāpēc Audi Q7 šķiet laba alternatīva. Iepriekš liela pieredze ar šāda veida auto nav bijusi, bet jāteic, ka Q7 vadāmība ir ļoti laba un gan uz grants, gan asfalta ceļa tas jūtas vienlīdz labi, kas noteikti ir pateicoties pneimopiekares darbībai.

Salona ergonomika ir pārdomāta un, līdzīgi kā BMW, šeit
viss ir ātri saprotams. Svarīgākais no automašīnas papildaprīkojuma man noteikti ir sēdekļi, un pēc BMW komforta sēdekļiem es tam pievēršu lielu uzmanību. Citos auto pēc garākas distances sāku just diskomfortu, bet Q7 salonā ir ļoti ērti. Kopumā patīkams auto, taču būtu interesanti salīdzināt, ko šādā cenu kategorijā piedāvā BMW, Lexus un Mercedes Benz.
Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5
Ināra Zandberga

Brauc ar: Nissan Juke, Jeep Grand Cherokee





Lai arī ikdienā pārvietojos ar Nissan Juke, garākos ceļojumos dodos ar Jeep Grand Cherokee. Vadāmības ziņā Audi Q7 ir pārāks - ar to ir vieglāk manevrēt un veiklāk var veikt apgriešanos, pretstatā smagnējam Jeep. Lai arī lielākoties izvēlos automašīnu ar benzīna motoru, jāatzīst, ka dīzeļdzinējs demonstrēja labu sniegumu un pietiekami veikli uzņēma ātrumu.

Neraugoties uz to, ka Q7 ir lielākais no apvidus auto modeļiem Audi saimē, tas šķiet visai zems. Es dodu priekšroku augstākam klīrensam, kas sniedz arī labāku apkārtējo pārskatāmību. Man kā sievietei no aprīkojuma klāsta svarīgākais ir kruīza kontrole, jumta lūka, kā arī sēdekļi ar apsildes, ventilācijas un regulācijas iespējām.
Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5
Reinis Pabērzs

Brauc ar : Audi A6


Esmu braucis ar iepriekšējās paaudzes modeli un jāatzīst, ka jaunais Q7 ir nesalīdzināmi labāks. Tas attiecināms gan uz dinamiku, gan izjūtām atrodoties salonā. Lai arī stūres vadību vēlētos nedaudz sportiskāku, pneimopiekares darbība lieliski absorbē ceļa nelīdzenumus un rada labu iespaidu. Interjera apdares materiāli un plašums liek justies gluži kā mājās, taču BMW X5 manuprāt vēl joprojām ir nelielu soli priekšā.

Jāatzīmē gan, ka šis modelis ir kļuvis pilsētniecisks. Tas ir nedaudz mazāks un kompaktāks nekā agrāk, ļaujot pārvietoties gluži kā ar vieglo automašīnu.
Ekstru klāsts šim auto ir bagātīgs, un mūsdienu laikmetā
mēs ātri pierodam pie ērtībām, tāpēc novērtēju tādas ekstras kā elektronisko bagāžnieka atvēršanu un aizvēršanu. Patika arī joslu asistenta sistēmas darbība, kas būtiski uzlabo satiksmes drošību. Uzskatu, ka auto ir šīs naudas vērts un cena ir adekvāta. Piedāvājumu īpaši vilinošu padara arī iespēja pagarināt automašīnas garantiju. 
Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!