Spītējot savai ne parāk pozitīvajai pieredzei ar expl. īpaši dārgo E38, ļoooti daudzu iznīcinošajai kritikai, pirms pusotra gada drosmīgi iegādājos šo auto. Tas noteikti ir BMW revolūcijas auto, kas iezīmē būtiskas atšķirības ar priekšgājēju. Būtiskākie jaunumi-dizains, dzinēja start/stop engine poga, ātrumslēgs pie stūres Dinamic drive sistēma, kas ļauj tik lielai masai nostāvēt teju vai horizontāli pie līkuma radītās pretestības un, protams, 6+1 CD akustikas sistēma ar Logic 7, kas skan neaprakstāmi labi un kurai lielisks kompanjons ir milzīgā kompaktdisku slēptuve starp priekšējiem sēdekļiem. Protams, to var izmantot arī kā bāru vai drēbju skapi, ja vēlaties. Pats CD changer beidzot atrodas salonā iebūvēts priekšējā panelī, nevis bagāžniekā. Auto pilnīgi pietiek ar 3.6l un 272zs motoru(14l uz 100km). Ja vēlaties lielāku dzinēju, esat nelabojams buržujs. Lai gan, par tādu nav grūti kļūt arī darbinot komforta sēdekļus. Arī aizmugurē vietas pietiek. Elektriskais bagāžas nodalījuma vāks ir kļuvis klusāks. E65 pierāda arī savu, daudzu nopelto, dizaina nozīmīgumu. No praktiskā viedokļa ieguvis ceļa apgaismojums – pamatīgās fāres tiešām sniedz dienas efektu naktī, bet dienas laikā iegūtas eņģeļacis, ko aprīno ikviens 90to gadu trešās sērijas pašrocīgais tūnētājs. No kurienes gan vēl savus pamatus būtu smēlies tik veiksmīgais jaunais 7.sērijas BMW? Taču, ja vēlaties, lai Jūsu garāžu grezno daļa no BMW stila revolūcijas, turklāt par nesalīdzināmi zemāku cenu, E65 modelis ir Jums!
Patriks Grīva , 11/01/2009