Mēs izmēģinājām modifikāciju, kurai bija papildaprīkojumā pieejamā pneimopiekare, tāpēc nevaram spriest, kā jaunais XC60 ar standarta balstiekārtu uzvedīsies uz Latvijas ceļiem. Pneimopiekare savu uzdevumu veic labi, turklāt tai ir pieejami divi režīmi, atkarībā no vadītāja noskaņojuma. “Komforta” režīmā XC60 optimistiski pārvar ceļa negludumus, lai gan brīžiem rodas iespaids, ka Audi Q5 to paveiktu vēl vienmērīgāk. Vadāmības ziņā Volvo pārstāvju izteikumi par “sportiskumu” īsti nerod segumu, jo reālajā dzīvē tas nevarēs šajā ziņā mēroties spēkiem ar Porsche Macan. Labi, ka lielākajai daļai Volvo pircēju vadāmība nav prioritāšu saraksta virsotnē – SUV, kā zināms, nav domāts kā sporta auto. Katrā ziņā, šajā jomā tas ir labāks ne vien par savu priekšteci, bet arī dažiem citiem Volvo modeļiem.