Auto tests
Alfa Romeo
Stelvio
Alfa Romeo Stelvio ir itāļu autoražotāja pirmais krosovers, kas noteikti patiks azartiskas braukšanas piekritējiem, taču tā interjers diemžēl nav tik izsmalcināts, kā konkurentiem no Vācijas. …
Kā ikvienā Volkswagen, arī pie T-Roc stūres ikviens, kam ir bijusi pieredze ar šī zīmola auto, uzreiz jutīsies “kā mājās”. Un pat, ja tas ir tavs pirmais Volkswagen, adaptēšanās process būs ātrs, jo visi slēdži un vadības ierīces ir izvietotas tik loģiski, cik vien iespējams.
Ērta iekārtošanās problēmas nesagādās – stūri un sēdekli var regulēt plašā diapazonā, turklāt abām pozīcijām ir pieejama apsildes funkcija – ļoti noderīga funkcija Latvijas klimatiskajos apstākļos.
Krosoveru pircējiem ļoti patīk paaugstinātā sēdpozīcija, ko sniedz šī segmenta auto, un T-Roc šajā ziņā nepievils. Lai arī tu sēdi vien 8cm augstāk, nekā Golf, atšķirība ir jūtama uzreiz. Ceļa pārredzamība ir laba, un, lai arī atpakaļskatu nedaudz ierobežo T-Roc dizaina īpatnības, to var viegli atrisināt ar aizmugures videokameru, distances sensoriem un pat automātisko “parkošanās asistentu”, kas palīdzēs ar manevrēšanu šaurās stāvvietās.
Visas pieejamās infosistēmas un skārienjutīgie ekrāni ir tādi paši un tikpat ērti lietojami kā Golf – izvēle ir tavās rokās, atbilstoši nospraustajam budžetam.
Priekšā sēdošajiem par vietas trūkumu nevajadzēs sūdzēties, turklāt auto ir pietiekami plats, lai vadītājam un pasažierim nenāktos bakstīties ar elkoņiem. Pa vidu starp abiem sēdekļiem ir kārtīga tilpuma kaste dažādām sīklietām, ar opciju to papildināt arī ar bezvadu lādētāju viedtālruņiem.
Aizmugurē var mierīgi iesēsties divi pieauguši cilvēki vai trīs bērni. Tomēr atšķirībā no radniecīgā Škoda Karoq, šim auto nav iespējama aizmugures sēdekļu bīdīšanas opcija, kas ļautu manipulēt starp vietu bagāžai un aizmugurē sēdošo kājām. Bagāžas nodalījuma ietilpība ir 445 litri, tātad vairāk nekā Nissan Qashqai.
Kā ierasts, Volkswagen piedāvā vairākus aprīkojuma līmeņus – sākot no bāzes versijas, ko sauc vienkārši par T-Roc, tad seko T-Roc Style un T-Roc Sport. Lai arī bāzes aprīkojums nav pārāk skops, mūsu izvēle drīzāk kristu uz T-Roc Style ar 1,5 TSI motoru un DSG transmisiju, kur ir ietverts praktiski viss, ko lielākā daļa pircēju varētu vēlēties, turklāt cenas atšķirība ir relatīvi neliela.
€
Auto tests
Alfa Romeo Stelvio ir itāļu autoražotāja pirmais krosovers, kas noteikti patiks azartiskas braukšanas piekritējiem, taču tā interjers diemžēl nav tik izsmalcināts, kā konkurentiem no Vācijas. …
Auto tests
Juke piemīt vairākas spēcīgas īpašības, taču daži no mazās SUV klases konkurentiem būs visaptverošāki. …
Auto tests
Land Rover Discovery Sport ir kompakts, bet praktisks SUV, kura galvenās iezīmes ir komforts un spēja pārvietoties arī bezceļa apstākļos. …
Auto tests
Šis auto ir pelnījis kļūt par bestselleru. Tas atspēko savu konceptauto ārieni ar atzīstamu braukšanas baudu. …