Auto tests
Peugeot
508
Jaunais Peugeot 508 ir pārsteidzoši labs auto – tam ir stilīgs izskats, izsmalcinātas jaunās tehnoloģijas un labas braukšanas manieres – vienīgi vietas aizmugurē sēdošajiem varēja būt vairāk. …
Arteon modifikāciju saraksts ir diezgan plašs, tajā ir gan benzīna, gan dīzeļa motori, kas jau pazīstami no citiem VW modeļiem. Mēs šobrīd esam izmēģinājuši divas Arteon variācijas. Viena no tām ir ar 2,0 litru tilpuma dīzeļa motoru, kas, pateicoties divām turbīnām, attīsta 240 ZS jaudu. Ar to pietiek, lai 0-100 km/h paātrinājums aizņemtu vien 6,5 sekundes. Tas šķiet pilnībā pieņemams rādītājs, taču daudz iespaidīgāks ir bezrūpīgais veids, kā Arteon kāpina ātrumu, pateicoties pārliecinošai jaudas padevei vidējā apgriezienu diapazonā. 2,0 litru benzīna motors ar divām turbīnām ir vēl jaudīgāks, nekā dīzelis – tam ir 280 ZS un atbilstošs 5,6 sekunžu laiks 0-100 km/h paātrinājumā. Neapšaubāmi, ka šis motors patiks tiem, kam interesē maksimāla dinamika. Modifikāciju klāstā ir arī 2,0 litru tilpuma benzīna motora 190 ZS versija un 1,5 litru TSI ar 150 ZS. Arī 2,0 litru TDI pieejams ar 150 ZS. Visām modifikācijām ir septiņpakāpju DSG transmisija, bet jaudīgākie benzīna un dīzeļa motori pieejami tikai ar pilnpiedziņu.
Par spīti uzlabojumiem balstiekārtā, Arteon vadāmība lielā mērā ir tāda pati kā Passat. Arteon ir adaptīvā stūres sistēma, kas padara stūres reakciju vieglāku nelielā ātrumā, taču, ātrumam pieaugot, tā kļūst smagnējāka. Neraugoties uz to, Arteon nesniedz tik labu ceļa izjūtu kā 4.sērijas BMW, taču tas ir vienlīdz precīzs kā Audi A5 Sportback. Gaitas komforts ir labs, neraugoties uz to, ka mūsu testa auto bija 20 collu diski. Te gan jāņem vērā, ka testa brauciens noritēja pārsvarā pa šosejām ar teju perfektu asfalta segumu – Latvijas apstākļos, visticamāk, būtu jāizvēlas mazāka izmēra diski. Tiesa gan, situāciju varētu uzlabot aprīkojumā pieejamā adaptīvā balstiekārta.
Pretvēja šalkoņa ir ļoti labi apslāpēta līdz pat 120 km/h lielam ātrumam, arī ceļa trokšņi praktiski nav dzirdami.
€
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
|
||
Ford Mondeo sedans |
€ 21 500 |
|
||
Hyundai i40 sedans |
€ 17 540 |
|
||
Kia Stinger |
|
|
||
Opel Insignia Grand Sport |
€ 19 360 |
|
||
Peugeot 508 |
€ 27 900 |
|
||
Seat Leon hečbeks |
€ 17 500 |
|
||
Škoda Superb |
€ 23 644 |
|
||
Volkswagen Passat sedans |
€ 20 203 |
|
||
Volkswagen Arteon |
€ 31 743 |
|
Auto tests
Jaunais Peugeot 508 ir pārsteidzoši labs auto – tam ir stilīgs izskats, izsmalcinātas jaunās tehnoloģijas un labas braukšanas manieres – vienīgi vietas aizmugurē sēdošajiem varēja būt vairāk. …
Auto tests
Volkswagen Passat ir elegants, ietilpīgs ģimenes auto ar plašām aprīkojuma iespējām. Jaunākās paaudzes modelis ir pietiekami labs, lai mestu izaicinājumu pat biznesa klases konkurentiem - Audi, BMW un Mercedes-Benz. …
Auto tests
Jaunākais SEAT Leon ir ļoti daudzpusīgs auto. Ja meklējat aizraujošu un ietilpīgu hečbeku ar bagātīgu aprīkojumu, Leon būs viena no pirmajām izvēlēm. …
Auto tests
Škoda Superb ir komfortabls, labi aprīkots auto, kas ir viens no ietilpīgākajiem šajā klasē, turklāt piedāvā labu vērtības un cenas proporciju …