Auto tests
Renault
Kadjar
Renault Kadjar ir lielisks ikdienas auto, kas ir līdzvērtīgs Nissan Qashqai, taču piedāvā labāku cenas un vērtības proporciju. …
C-HR hibrīdam ir daudz līdzību ar Toyota Prius – abas automašīnas izmanto kopēju platformu un 1,8 litru benzīna motoru savienojumā ar elektromotoru. Abos gadījumos šis tandēms ir sajūgts ar CVT automātisko transmisiju. Šī recepte lieliski strādā pēdējās paaudzes Prius, taču C-HR paaugstinātais klīrenss un palielinātais virsbūves svars ievieš korekcijas.
Ātruma uzņemšana 1,8 litru hibrīda modifikācijai prasa gana ilgu laiku, benzīna motoram paātrinājuma brīdī liekot lietā visai lielu piepūli. Konkurentu dīzeļdzinēji, piemēram, Seat Ateca 1,6 l TDI un Nissan Qashqai 1,5 l dCI laika izteiksmē nebūs krietni ātrāki, taču iekļaušanās satiksmē noritēs mierīgāk un relaksētāk.
Līdz ar modeļa modernizāciju pieejams kļuva arī 2,0 litru hibrīddzinējs. Tam ir par 62 ZS vairāk nekā 1,8 litru versijai, sasniedzot 184 ZS. Līdzīgus jaudas parametrus demonstrē arī Volvo XC40 T4 un Škoda Karoq 2,0 litru benzīna agregāts. Lai arī Karoq joprojām ir pa sekundi ātrāk skrējienā līdz 100 km/h, 184 ZS versija ir dinamiskāka par priekšteci.
Kādreiz C-HR bija pieejams ar 1,2 litru benzīna motoru, taču tagad tam ir divas hibrīda opcijas.
Salīdzinot ar benzīnu, 1,8 litru hibrīds ir smagāks. Liekie kilogrami papildus noslogo balstiekārtu, pilsētas režīmā satricinot C-HR citādi mierīgo stāju. Šī iemesla dēļ labāk atteikties no lielizmēra diskiem un izvēlēties 17 collu risinājumu. Lielākā ātrumā varēs sajust smagnējās virsbūves ietekmi uz auto uzvedību, taču kopumā C-HR vadāmība atbilst klases standartiem.
2,0 litru hibrīds ir mācījies no sava priekšteča kļūdām, vairāk līdzinoties benzīna versijai. Līkumotos ceļos Seat Ateca sagādās nedaudz vairāk jautrības, taču modernizētais C-HR guvis ievērojamus uzlabojumus, piemēram, labāk spējot absorbēt ceļa nelīdzenumus.
Braucot mazā ātrumā, 1,8 litru hibrīda versija var paļauties tikai uz elektromotoru, padarot braucienu krietni klusāku kā standarta benzīna vai dīzeļa motora gadījumā. Diemžēl pat neliela paātrinājuma brīdī tiek iedarbināts arī benzīna dzinējs, izjaucot patīkamo klusumu.
Šajā situācijā atbildība jāuzņemas CVT automātiskajai transmisijai. Tiklīdz nospiežat akseleratora pedāli, motora apgriezieni strauji palielinās, tahometra bultiņai saglabājot augstu pozīciju līdz brīdim, kad esat sasniedzis nepieciešamo ātrumu. Šo procesu pavada nepatīkams troksnis, kas ātri vien būs dzirdams arī salonā sēdošajiem.
2,0 litru hibrīds ir krietni vien klusāks, benzīna dzinējam un elektromotoram sadarbojoties harmoniskāk. Iekšdedzes dzinējs uz šosejas būs rāms un mierīgs, bet elektriskajā režīmā būs dzirdams tikai troksnis no sānu spoguļiem.
€
Auto tests
Renault Kadjar ir lielisks ikdienas auto, kas ir līdzvērtīgs Nissan Qashqai, taču piedāvā labāku cenas un vērtības proporciju. …
Auto tests
Atjauninātais Ford Kuga joprojām ir pieklājīga izvēle šajā segmentā, tomēr dažiem konkurentiem būs stabilāka tālākpārdošanas vērtība. …
Auto tests
Izturīgs, spēj braukt pa dubļiem, taču atpaliek no modernākiem paraugiem kompakto krosoveru klasē. …
Auto tests
Komfortabls, jautrs un labi aprīkots krosovers, kura hibrīda modifikācijas būs saprātīga izvēle autoparku īpašniekiem. Jaunais 2,0 litru hibrīda dzinējs ir jaudīgāks un dinamiskāks, itin labi piestāvot C-HR raksturam, taču …