Rakstīt atsauksmi

Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.

Pievienot atsauksmi

1,8 TSI 6M/T 4X4 Active

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Piecarpus gados nobraukti 102000 km, nekādu problēmu nav bijis. Drošs, ērts un uzticams auto.

, 18/11/2017

1,2 TSI 6M/T Active

  • Kopējais vērtējums 1/5
  • Braukšanas īpašības 3/5
  • Lietošanas izmaksas 1/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 2/5

Ir nācies sastapties ar šo auto uzņēmumā, kur tika iegādāti seši šādi auto vienlaicīgi. 

Diemžēl pazitīvā pieredze ir ļoti maza. Kad visi auto bija nobraukuši teju pie 100t.km., visiem nobruka turbīnas, tiem kuriem bija virs 100t.km. nācās maksāt no uzņēmuma budzeta, jo garantija bija līdz 100t.km. 

Degvielas patēriņš šim 1,2l motoram pilsētā sasniedza 10-11l/100km. Un punktu uz I uzlika, tas, ka puse no šiem auto esot 3 gadus veci sāka jau rūsēt. 

Noteikti neiesaku pirkt sāda veida auto ar 1,2l motoru. Šis auto, šim motoram ir par smagu tapēc gan turbīnai, gan motoram ir pārāk liela slodze un motora resurs ir mazāks. Ar 2.0D varētu būt noteikti daudz labākas atsauksmes. Tikai jāseko rūsēšanai līdz. 

Pie plusiem varu minēt ka auto ir ērts un viegli vadāms.

Rūdolfs Erviks, 25/01/2016

2,0 TDI 5M/T Ambition

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Mani vērtējumi atduras griestos tāpēc, ka manu ķēvīti viens alkovielas aprijies šmurgulis piebeidza netālu no Saulkrastiem, uz Rīgas-Tallinas šosejas, iebraucot negaidīti manā joslā, kuru jau tā biju mazliet atbrīvojis. Viņam bija nenormāls paātrinājums, bet man-muguras smadzeņu reflekss-griezt pa labi. Rezultātā-neesmu līķis dēļ frontālas sadursmes, bet trīs dienas lasīju no ģīmja un ausīm stikliņus. Ieteicu Škodu kā patiesi drošu mašīnīti, jo sadursmi pa pieskari tā izturēja godam. Esmu dzīvs un vesels, pat biju spējīgs iedot oponentam pa purslām. Čehi rullē!

Juris Legzdņš, 24/02/2015

1,2 TSI 6M/T Active

  • Kopējais vērtējums 2/5
  • Braukšanas īpašības 2/5
  • Lietošanas izmaksas 2/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Esmu nobraucis ar šādu auto 3 gadus 56tūkstošus km šajā laikā pabiju servisā pirmo reizi jau pēc 1000 km ar ātrumkārbas problēmām tad divas reizes mainīju sveču vadus tad pa garantiju pārkrāsoju visas durvis - līda laukā rūsa .Pēc 45tūkstošiem izstiepās dzinēja ķēde kurai jākalpo vismaz pāri 100 tūkstošiem .Tā kā garlaicīgi nav nemaz. Neiesaku šādu auto jaunu pirkt no salona .Dīlera servisā arī neviens nestāstija par šādām dzinēja problēmām būtu samainijis ķēdi laicīgi kaut arī servisa darbinieki zināja par šo problēmu.

Jānis Dzenītis, 03/10/2013

2,0 TDI 5M/T Active

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Jauna mašīna ir jauna mašīna.Garantija gan tāda minimāla. Jau divos mēnešos esmu nobraucis gandrīz apkopes intervālu 15 000 km. 60 000 km tāds brauciens uz laukiem tikai sanāk, ko var dažos mēnešos nobraukt. Tiesa, braukts tiek Somijā, kur 100 km attālums tāds brauciens pēc cigaretēm vien ir. Mašīnīte kopumā lieliska, kvalitatīvi nostrādāta. Ar 110 ZS, lai nosistos, pilnīgi pietiek.Mulsina pavārgās plastmasas caurulītes logu skalojamā šķidruma rīklei, ziemā, droši vien, būs trauslas. Spogulīši tādi pamazi sānos, bet redzēt, ja pierod, var. Laikam esmu izlutināts ar Hyundai Matrix un Fiat Multipla spogulīšiem. Tā kā esmu vidusmēra vīrelis ar 187 cm augumu, sēdekļu spilviens vadītājam šķiet tāds paīss. Tiesa, noguris no braukšanas neesmu. Braukšanas prieku šī mašīnīte sniedz gana labu, uz ceļa turās pieņemami. Malači čehi!

Juris Legzdiņš, 15/07/2012

2,0 TDI 5M/T Active

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Tā kā manu Fiat Multipla esmu atdevis čomam izjaukšanai dēļ līdzīgas mašīnas īpašumtiesībām, esmu LV paņēmis līzingā Škoda Yeti. Pusotra mēneša laikā noskrējiens ir virs 10 000 km un rīt jau zvanīšu dīleriem pieteikt pirmo tehnisko apkopi. Braucot uz darbu un Dzimteni, plānoju nobraukt vēl apm. 3000 km. Garantija gan tāda štruntīga - 60 000 km jeb 4 gadi. Domāju, ka 4 gados tādu attālumu var nobraukt, vienīgi glabājot mašīnu sterilā vidē, aiz stikla. Gaita lieliska, nenogurstu. Pēc apm. 4000 km salons sāka smirdēt pēc nenosakāmas kvalitātes gumijas, tāpēc pašreizējais smirdeklis uz ventilācijas restes ir vajadzīgs. Tiesa, tas dod nelielu amonjaka-karbamīda(urīnviela) smaku, ko var pieciest. Savādāk mašīnīte ir lieliska un labi vadāma, kā jebkura jauna mašīna. Ar vienu pilnu bāku pietiek līdz Pohjois-Savo, kas ir apm. 500 km virs Helsinkiem, ceļojumam no Rīgas. Eļļu pagaidām nerij. Kad būs garām tehniskā apkope un 4 dienu Eiropas ceļojums, ceru, ka vairāk spēšu uzrakstīt.

Juris Legzdiņš, 12/07/2012

2,0 TDI 6M/T 4X4 Active

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Motora jauda un mašīnas stabilitāte uz ceļa patīkami pārsteidz. Mašīnas apakšējā aizsardzība varētu būt izturīgāka.

ilmārs skuķis, 07/11/2011

2,0 TDI 6M/T Active GreenTec

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Braucu ar Yeti pilnpiedziņas versiju - 140 ZS turbodīzeli, kopumā jāsaka - lielisks auto, kvalitatīvs, VW kvalitātes salons, kā jau tam būtu jābūt, dinamika ļoti laba, vienīgi virs 150 km/h motora pārsegs sāk cilāties...salons ietilpīgs, vietas pilnībā pietiek 4 pieaugušiem cilvēkiem.

Miervaldis Griķis, 11/03/2010

Rakstīt atsauksmi

Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.

Pievienot atsauksmi