Auto tests
Ford
Ranger
Tāpat kā līdz šim, Ranger ir darba zirgs jebkādiem ceļa apstākļiem, taču modeļa atjauninātā versija padarījusi to vēl pievilcīgāku kā “dzīvesstila auto”, ko novērtēs aktīvas atpūtas cienītāji. …
Sēdpozīcija pie Tarraco stūres ir visai augsta, ļaujot noraudzīties uz zemāk esošajiem hečbekiem un mazajiem SUV, piemēram, SEAT Arona un Ateca. Protams, piebraucot līdzās Range Rover, spāņu SUV vairs nešķiet tik liels.
Vadītājam dotas plašas iespējas regulēt stūri un sēdekli pēc sirds patikas. Arī muguras komforta regulācija iekļauta standarta aprīkojumā.
Apkārtējā pārskatāmība ir teicama, turklāt Tarraco tiek piedāvāts ar aizmugures distances sensoriem, atvieglojot auto novietošanu stāvvietā. Augstākos aprīkojuma līmeņos to papildina arī atpakaļskata kamera un priekšējie distances sensori.
Vērtējot no ergonomikas viedokļa, panelī visi slēdži un kontroles izvietotas parocīgi, tiesa, lai arī kā netiktu konfigurēts digitālais instrumentu panelis, spidometrs nav diez ko pamanāms.
Pat garākiem braucējiem priekšā būs pietiekami daudz vietas, pateicoties plašajai telpai virs galvas un sēdeklim, ko iespējams atbīdīt tālu uz aizmuguri. Katrā durvju kabatā var ievietot lielu ūdens pudeli. Pat kabata zem priekšējā roku balsta ir visai apjomīga.
Visiem Tarraco iespējams pabīdīt un nolaist slīpāk otro sēdekļu rindu. Atbīdot sēdekļus līdz pašai aizmugurei, šeit komfortabli jutīsies arī pasažieri ar augumu virs 1,80 m. Pat, ja izvēlēsieties panorāmas lūku, šeit pārsteidzoši daudz vietas būs arī galvai. Peugeot 5008 otrajā sēdekļu rindā valda lielāka šaurība, it īpaši versijām ar stikloto jumtu.
Trešajā sēdekļu rindā pieaugušajiem būs jākļūst divreiz mazākiem, lai izbaudītu braucienu, tāpēc šīs vietas labāk atstāt bērniem. Ja ikdienā grasāties braukt septiņu cilvēku sastāvā, labāk izvēlēties Peugeot 5008 vai Škoda Kodiaq.
Papildus otrās sēdekļu rindas bīdīšanai, atzveltnes iespējams nolaist attiecībā 40/20/40, ļaujot pārvadāt garākus priekšmetus, piemēram, slēpes.
Tarraco bagāžas nodalījums ir līdzvērtīgs ar Volkswagen Tiguan Allspace, vienlaikus atpaliekot no Peugeot 5008 plašuma. Ielaižot trešo sēdekļu rindu grīdā, bagāžniekā var ievietot astoņus rokas bagāžas koferus, kamēr Peugeot var uzņemt par diviem vairāk.
Bagāžas nodalījumā ir vairāki praktiski āķīši un citi elementi, kas atvieglo kravas pārvadāšanu.
Bāzes versijā Tarraco būs aprīkots ar 17 collu vieglmetāla diskiem, trīszonu klimata kontroli, lietus sensoru un elektriski nolokāmiem sānu spoguļiem. Izvēloties Xcellence, papildus iegūsiet 18 collu diskus, navigāciju, keyless bezatslēgas durvju atvēršanu un dzinēja iedarbināšanu, adaptīvo kruīza kontroli un elektriski atveramu bagāžnieka vāku.
Multimediju sistēmai ir dažādas izvēlnes un apakšizvēlnes. Pie šī izkārtojuma būs jāpierod, tomēr ekrāns ir atsaucīgs, strādājot bez liekas aiztures. Brauciena laikā rotējošais vadības slēdzis gan būtu ērtāks, līdzīgi kā tas ir Mazda CX-5.
€
Audi Q7 |
€ 62 500 |
|
||
Bentley Bentayga |
€ 177 265 |
|
||
BMW X7 |
€ 89 900 |
|
||
Ford Ranger |
€ 22 820 |
|
||
Ford Edge |
€ 40 300 |
|
||
Jeep Wrangler |
€ 28 783 |
|
||
Jeep Grand Cherokee |
€ 46 590 |
|
||
Land Rover Range Rover |
€ 98 857 |
|
||
Land Rover Range Rover Sport 4x4 |
€ 64 614 |
|
||
Land Rover Discovery |
€ 53 000 |
|
||
Land Rover Range Rover Velar |
€ 59 900 |
|
||
Mercedes-Benz G-Klase |
€ 90 300 |
|
||
Mercedes-Benz GLS |
€ 63 107 |
|
||
Mercedes-Benz GLE Coupe |
€ 67 500 |
|
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 65 870 |
|
||
Mitsubishi Pajero |
€ 46 990 |
|
||
Mitsubishi L200 |
€ 25 990 |
|
||
Nissan Navara |
€ 29 360 |
|
||
Porsche Cayenne |
€ 66 600 |
|
||
Seat Tarraco |
€ 26 590 |
|
||
Subaru Outback |
€ 29 800 |
|
||
Subaru Forester |
€ 24 200 |
|
||
Toyota Hilux pikaps |
€ 29 300 |
|
||
Toyota Land Cruiser |
€ 45 700 |
|
||
Toyota Highlander |
€ 44 900 |
|
||
Volkswagen Amarok pikaps |
€ 27 316 |
|
||
Volkswagen Touareg |
€ 59 059 |
|
Auto tests
Tāpat kā līdz šim, Ranger ir darba zirgs jebkādiem ceļa apstākļiem, taču modeļa atjauninātā versija padarījusi to vēl pievilcīgāku kā “dzīvesstila auto”, ko novērtēs aktīvas atpūtas cienītāji. …
Auto tests
Range Rover ir viens no labākajiem apvidus un luksusa auto pasaulē – divi vienā! …
Auto tests
Bentley Bentayga iezīmē pilnīgi jaunu leģendārā britu zīmola attīstības virzienu - būdams pirmais Bentley SUV, tas savā ziņā jau ir vēsturisks auto – tomēr tas tik un tā ir īsts Bentley: ātrs, komfortabls, elegants un …
Auto tests
Audi Q7 ir viens no labākajiem lielā izmēra apvidus auto. Braukt ar to ir pārsteidzoši viegli, tas ir komfortabls, praktisks, pieejams ar ļoti plašu aprīkojumu un demonstrē nevainojamu montāžas kvalitāti. Tas ir dārgs, bet ir …