Auto tests
Audi
A6 Allroad
Biznesa klases universālis, kas var iebraukt vietās, kur parasts universālis sen būtu iestidzis. Var radīt šaubas par apvidus auto iegādes nepieciešamību. …
Ir pieejami divi benzīna un trīs dīzeļa motori. Visiem (izņemot bāzes versijas 1,5 litru dīzeli) standarta aprīkojumā ir astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba. Peugeot plānos ir arī hibrīddzinējs ar uzlādi no elektrības rozetes, kas būs tiešs VW Passat GTE konkurents. Tomēr tieši dīzeļdzinēji ir tas, ko visbiežāk izvēlas Peugeot pircēji un franču autoražotājs uzskata, ka jaunais 508 šo tendenci nemainīs. Modifikāciju klāsts sākas ar 130 ZS 1,5 litru HDi dīzeļdzinēju, kas varētu būt viens no autoparku un auto nomas uzņēmumu favorītiem. Tam nav ne vainas – līdzīgi kā 1,6 litru dīzeļmotors līdzšinējā modelī, tas nevainojami tiek galā ar 508 svaru, demonstrējot labu degvielas ekonomiju. Mēs vēl neesam izmēģinājuši 163 ZS 2,0 litru tilpuma dīzeļmotoru, taču šī motora 175 ZS versija ir nevainojama. Benzīna motoru faniem – 180 ZS 1,6 litru Puretech, kas ir dinamiskāks, nekā dīzeļi, taču nedaudz skaļāks. Pieejama arī jaudīgāka šī motora versija, ko vēl neesam izmēģinājuši.
Gaitas komforts ir labs pat ar 18 collu diskiem – tikai patiešām nejaukas bedres var izsist 508 no līdzsvara. Izvēloties papildaprīkojumā pieejamo adaptīvo balstiekārtu, gaitas komfortu var regulēt atbilstoši braukšanas stilam – Eco, Sport, Comfort un Normal, vai arī izveidot pats savu konfigurāciju režīmā Manual. Sport režīma ietekme uz 508 braukšanas īpašībām ir jūtama minimāli, tāpat kā visu pārējo režīmu maiņa – tāpēc mums šķiet, ka bez šīs ekstras var arī iztikt. Stūres reakcija ir viegla un ātra, līdzīgi kā radniecīgajos 5008 un 3008 krosoveros. Braukt ar to ir patīkami, taču salīdzināt 508 ar to braukšanas baudu, kādu piedāvā, piemēram, BMW 3. sērija, būtu diezgan pārspīlēti.
Nelielā ātrumā nekādi trokšņi nav jūtami – ne no motoriem, ne ceļa seguma. Kāpinot braukšanas tempu, jūtama kļūst vien pretvēja šalkoņa – taču arī tā ir minimāla. Astoņpakāpju automātiskās pārnesumkārbas ieviešana Peugeot modeļu klāstā bija patiešām pozitīvs pavērsiens – tā lieliski saskan arī ar 508 motoriem, nav ne raustīšanās, ne kavēšanās, kādu citkārt varēja novērot vecāka modeļa automašīnās ar piecpakāpju vai sešpakāpju automātiem.
Audi A6 Avant |
€ 41 430 |
|
||
Audi A6 Allroad |
€ 59 041 |
|
||
Ford Mondeo universālis |
€ 22 700 |
|
||
Hyundai i40 universālis |
€ 18 340 |
|
||
Hyundai i30 CW |
€ 15 400 |
|
||
Mazda 6 universālis |
€ 21 860 |
|
||
Mercedes-Benz E-klase universālis |
€ 45 050 |
|
||
Opel Astra Sports Tourer |
€ 15 332 |
|
||
Opel Insignia Sports Tourer |
€ 19 360 |
|
||
Peugeot 508 SW |
|
|
||
Škoda Superb universālis |
€ 22 400 |
|
||
Subaru Levorg |
€ 29 490 |
|
||
Toyota Corolla Touring Sports |
€ 17 590 |
|
||
Volkswagen Golf Variant |
€ 17 606 |
|
||
Volkswagen Passat universālis |
€ 21 214 |
|
||
Volvo V60 universālis |
€ 27 967 |
|
||
Volvo V90 Cross Country |
€ 53 764 |
|
Auto tests
Biznesa klases universālis, kas var iebraukt vietās, kur parasts universālis sen būtu iestidzis. Var radīt šaubas par apvidus auto iegādes nepieciešamību. …
Auto tests
Volkswagen Passat Variant ir elegants, ietilpīgs ģimenes universālis ar plašām aprīkojuma iespējām. Jaunākās paaudzes modelis ir pietiekami labs, lai mestu izaicinājumu pat biznesa klases konkurentiem. …
Auto tests
Elegants biznesa klases universālis ar labu vērtības un cenas proporciju tiem, kam bagāžas nodalījuma ietilpība nav svarīgākais faktors. …
Auto tests
Mazda6 ir ekonomisks, ietilpīgs ģimenes universālis, kas konkurē ar Ford Mondeo …