Auto tests
Volkswagen
Golf hečbeks
Septītās paaudzes VW Golf ir labākais no visiem. Ar to ir patīkami braukt, tas ir elegants un kluss, vārdu sakot - viens no pašiem labākajiem mazajiem ģimenes auto. …
Lētākā klāsta versija ir 75 zirgspēku 1,2 litru benzīna motors (PureTech 75). Nedaudz palielinot budžetu, iespējams tikt pie 100 ZS versijas (PureTech 100), kas visdrīzāk būs pircēju iecienītākā izvēle. Tas ir atsaucīgs jau mazā motora apgriezienu diapazonā, strauji nezaudējot savu tempu arī turpmāk. Uz šosejas tas bez īpašas piepūles uzturēs nepieciešamo tempu, uzvedoties jestrāk nekā tādas pašas jaudas Renault Clio vai Volkswagen Polo.
130 ZS versija (Puretech 130) dinamikai pievieno vēl vairāk asuma, taču, ņemot vērā papildus izmaksas, 100 ZS modifikācija šķiet saprātīgākā izvēle.
Ja ik gadu mērojat garas distances, iespējams, ekonomiskos nolūkos ir vērsts apsvērt dīzeļdzinēja opciju. 1,5 litru BlueHDI attīsta 102 ZS, demonstrējot vēl lielāku veiktspēju jau no maziem apgriezieniem.
Lai gan Peugeot 208 ir ērts un mīksts lielceļu kreiseris, tas nav sportiskākais sava segmenta pārstāvis. Salīdzinot ar Ford Fiesta vai Audi A1, franču hečbeks straujākos pagriezienos sašūposies no vienas puses uz otru.
Tāpat šeit ir izmēros neliela stūre, atgādinot stūres ratu, kas tiek izmantots kartingos. Tomēr tā varēja būt atsaucīgāka, jo sniedz vadītājam pārāk maz informācijas par riteņu saķeri un stāvokli uz ceļa. Protams, tas ir pieraduma jautājums, taču vairāki konkurenti sagādās lielāku braukšanas prieku, to skaitā arī iepriekš minētais Renault Clio.
Peugeot 208 uzrāda labas komforta īpašības, nodrošinot sakārtotāku un mīkstāku gaitu kā Volkswagen Polo un Audi A1. Šīs īpašības saglabājas neatkarīgi no ātruma, taču tas izteikti jūtams uz lielceļa. Šajā vidē kompaktais hečbekas uzvedas kā izmēros lielāks auto.
Fakts, ka Peugeot balstiekārta ir mīkstāka nekā Renault Clio un Ford Fiesta neizbēgami nozīmē, ka līkumu kaskādēs virsbūvei būs tendence svārstīties, taču ne tik daudz kā Citroen C3. Pat nejaukas bedres un citi nelīdzenumi nerada pārlieki lielu diskomfortu.
Šī ir viena no Peugeot 208 spēcīgajām jomām. Ražotājam ļoti veiksmīgi izdevies apslāpēt ceļa un balstiekārtas radītos trokšņus. 1,2 litru PureTech motori radīs salonā dzirdamu dūkoņu paātrinājuma brīdī, taču tā izzudīs tiklīdz būs uzņemts ātrums. Dīzeļdzinējs būs dobjāks neatkarīgi no braukšanas ātruma, tomēr šo skaņu nevarētu saukt par traucējošu. To pašu var attiecināt uz vēja troksni, kas virs 100 km/h būs saklausāms vējstikla apvidū, nevienu brīdī neradot diskomfortu.
€
Alfa Romeo MiTo hečbeks |
€ 16 835 |
|
||
Alfa Romeo Giulietta hečbeks |
€ 18 544 |
|
||
Audi A3 hečbeks |
€ 20 587 |
|
||
Audi A3 Sportback |
€ 21 110 |
|
||
Audi A3 sedans |
€ 22 387 |
|
||
Citroen C4 hečbeks |
€ 13 480 |
|
||
Citroen DS4 hečbeks |
€ 16 300 |
|
||
Ford Focus hečbeks |
€ 15 050 |
|
||
Honda Civic |
€ 19 180 |
|
||
Honda Jazz Hybrid |
€ 21 200 |
|
||
Hyundai i30 hečbeks |
€ 14 400 |
|
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
|
||
Mazda 3 |
€ 21 590 |
|
||
Mercedes-Benz A-Klase hečbeks |
€ 24 070 |
|
||
Nissan Pulsar hečbeks |
€ 14 990 |
|
||
Opel Astra hečbeks |
€ 14 626 |
|
||
Opel Corsa |
€ 12 990 |
|
||
Peugeot 308 hečbeks |
€ 14 147 |
|
||
Peugeot 208 |
€ 13 300 |
|
||
Renault Megane |
€ 14 670 |
|
||
Škoda Octavia |
€ 14 606 |
|
||
Škoda Scala |
€ 15 350 |
|
||
Toyota Prius |
€ 28 420 |
|
||
Toyota Corolla hečbeks |
€ 16 490 |
|
||
Toyota Yaris |
€ 13 900 |
|
||
Volkswagen Jetta sedans |
€ 16 451 |
|
||
Volkswagen Golf hečbeks |
€ 16 687 |
|
||
Volvo V40 hečbeks |
€ 24 052 |
|
Auto tests
Septītās paaudzes VW Golf ir labākais no visiem. Ar to ir patīkami braukt, tas ir elegants un kluss, vārdu sakot - viens no pašiem labākajiem mazajiem ģimenes auto. …
Auto tests
Ja Audi A3 sedanu uztver kā ļoti kompaktu biznesa klases auto, tad 3.sērijas BMW salīdzinoši izskatās ļoti dārgs. Tomēr A3 Sportback būs praktiskāks, nekā sedans. …
Auto tests
Ceturtās paaudzes Yaris ieguvis ekonomisku hibrīda sistēmu, kas būs pietiekami dinamiska arī ārpus pilsētas. Salonā izmantoti kvalitatīvi apdares materiāli un kompaktā hečbeka gaita ir līdzvērtīga klases labākajiem …
Auto tests
Škoda Octavia varbūt nav pats stilīgākais auto šajā klasē, taču tas ir viens no labākajiem - komfortabls un ietilpīgs. Prātīgi komplektējot savu pirkumu, to var iegūt par ļoti labu cenu. …