Tas, ka Insignia izmēri ir kļuvuši lielāki, vislabāk jūtams, sēžot priekšā. Sēdekļus var atbīdīt tālu uz aizmuguri, lai iegūtu patiešām iespaidīgu darba telpu, turklāt sēdekļus var arī nolaist pietiekoši zemu, lai pat Kristapam Porziņģim galva neatdurtos pret griestiem. Salonā netrūkst sīklietu nodalījumu un vietas makiem vai viedtālruņiem.
Aizmugurē diez vai kāds sūdzēsies par vietu kājām, taču jau minētajam Porziņģim būs grūtāk – viņa auguma cilvēkiem nāksies pieciest Grand Sport dizaina īpatnības, kas sašaurina telpu virs galvas. Bagāžas nodalījumā varēs ievietot bērnu ratiņus salocītā veidā, vai arī vairākas ceļasomas un golfa piederumus – bet tas arī viss. Mondeo un Passat šajā ziņā komfortabli apsteidz Insignia Grand Sport, bet Superb bagāžas nodalījums ir vismaz par 100 litriem ietilpīgāks.