Dažiem var nākties pierast pie Corsa pedāļiem. Bremžu pedālis ir visai jūtīgs, liekot samazināt ātrumu straujāk nekā gaidījāt.
Gan stūrei, gan vadītāja sēdeklim ir plašas regulācijas iespējas, taču, līdzīgi kā Peugeot 208 gadījumā, arī šeit būs grūtāk atrast ērtu sēdpozīciju nekā Ford Fiesta. To varētu izskaidrot ar sēdekļa, pedāļu un stūres novietojumu.
Par laimi, klimata kontrole ir pārvaldāma ar fiziskiem slēdžiem, nevis skārienjūtīgajām pogām, kā tas ir Peugeot 208. Jāatzīmē gan, ka klimata kontroles panelis ir novietots visai zemu. Augstākajā aprīkojuma līmenī Corsa iegūs arī luksuss opciju – vadītāja sēdekļa masāžu.
Aiz stūres redzami analogie mērinstrumenti, kuriem pa vidu atrodas 3,5 collu ekrāns. 7 collu digitālais instrumentu panelis pieejams dārgākajās versijās.