Auto tests
Mercedes-Benz
A-Klase hečbeks
Mercedes A-Klase spēj sagādāt braukšanas prieku, taču papildaprīkojums var stipri sadārdzināt auto cenu. Izvēle jāizdara uzmanīgi. …
Papildus elektriskajam Corsa-E, hečbeks pieejams ar klasiskajiem iekšdedzes motoriem – trīs benzīna versijām un vienu dīzeļdzinēja modifikāciju. Bāzes versija ieguvusi 1,2 litru 75 ZS atmosfērisko benzīna agregātu. Tas sajūgts ar piecpakāpju mehānisko transmisiju. Lai arī neesam to vēl izmēģinājuši, ražotāja norādītie dinamikas rādītāji liecina, kas tas varētu būt visai lēnīgs.
Mēs paredzam, ka populārākā izvēle būs 1,2 litru turbomotors ar 100 ZS, kas nodrošina strauju paātrinājumu jau zemā apgriezienu diapazonā un ir pietiekami atsaucīgs garākos šosejas pārbraucienos. Lai arī klāstā pieejama arī 130 ZS versija, 100 ZS sev uzticētos uzdevumus pildīs bez aizķeršanās, demonstrējot līdzīgu sniegumu kā 95 zirgspēku Volkswagen Polo un Seat Ibiza. Jāņem gan vērā, ka, izvēloties astoņpakāpju automātisko transmisiju nevis sešpakāpju automātu, 0-100 km/h spurts būs par sekundi ilgāks.
100 ZS jaudīgais 1,5 litru dīzelis mazos motora apgriezienos būs veiklāks kā līdzīgas jaudas benzīna agregāts, taču uz lielceļa situācija nebūs tik pārliecinoša.
Corsa stūre ir ļoti viegla, tāpēc manevrēšana šaurā stāvvietā neradīs nekādus izaicinājumus, turklāt Corsa uz ceļa ir stabils, nodrošinot labu saķeri. Salīdzinot ar konkurentiem, hečbeka virsbūve līkumos svārstās nedaudz vairāk kā Seat Ibiza, savukārt stūre ir pārāk viegla, lai brauktu ar Corsa tik sportiski kā to spēj Ford Fiesta. Aktivizējot sporta režīmu, stūre kļūs stingrāka, tomēr kopējais sniegums nav uzskatāms par pārlieku sportisku.
Corsa balstiekārta veiksmīgi absorbē bedres un aku vākus, tomēr dažas ceļu nepilnības tam sagādā vairāk grūtības kā Peugeot 208. Izvēloties 17 collu diskus tiks iegūts vēl cietāks rezultāts.
Pieaugot ātrumam, pieaug arī Corsa pārliecība, taču tā gaita nebūs tik līgana un mierīga kā Volkswagen Polo, Audi A1 vai jau iepriekš pieminētajam Peugeot 208.
Braucot uz šosejas būs dzirdami vēja un ceļa radītie trokšņi, arī motora darbība būs labāk saklausāma kā sāncenšos, lai arī tas nevienu brīdi nekļūst traucējoši. Iepriekš minētais sporta režīms izmaina arī izplūdes sistēmas toni, taču uz lielām pārvērtībām nevajadzētu cerēt.
Sešpakāpju mehāniskā transmisija nodrošina garus pārnesumus, tehniskā izpildījuma ziņā nedaudz atpaliekot no Ford Fiesta. Uzsākot braukšanu, astoņpakāpju automāts var uzvesties saraustīti, iegūstot plūdenāku darbību līdz ar ātruma uzņemšanu. Braukšanas režīmu izvēlē pieejami trīs veidi – normālais, sporta un ekonomiskais. Sporta režīmā transmisija nesteidzīgāk pārslēdzās uz augstāku pārnesumu. Ātruma uzņemšanai šī funkcija lieti noder, taču būs jāsamierinās ar skaļāku dzinēja darbību.
€
Alfa Romeo MiTo hečbeks |
€ 16 835 |
|
||
Alfa Romeo Giulietta hečbeks |
€ 18 544 |
|
||
Audi A3 hečbeks |
€ 20 587 |
|
||
Audi A3 Sportback |
€ 21 110 |
|
||
Audi A3 sedans |
€ 22 387 |
|
||
Citroen C4 hečbeks |
€ 13 480 |
|
||
Citroen DS4 hečbeks |
€ 16 300 |
|
||
Ford Focus hečbeks |
€ 15 050 |
|
||
Honda Civic |
€ 19 180 |
|
||
Honda Jazz Hybrid |
€ 21 200 |
|
||
Hyundai i30 hečbeks |
€ 14 400 |
|
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
|
||
Mazda 3 |
€ 21 590 |
|
||
Mercedes-Benz A-Klase hečbeks |
€ 24 070 |
|
||
Nissan Pulsar hečbeks |
€ 14 990 |
|
||
Opel Astra hečbeks |
€ 14 626 |
|
||
Opel Corsa |
€ 12 990 |
|
||
Peugeot 308 hečbeks |
€ 14 147 |
|
||
Peugeot 208 |
€ 13 300 |
|
||
Renault Megane |
€ 14 670 |
|
||
Škoda Octavia |
€ 14 606 |
|
||
Škoda Scala |
€ 15 350 |
|
||
Toyota Prius |
€ 28 420 |
|
||
Toyota Corolla hečbeks |
€ 16 490 |
|
||
Toyota Yaris |
€ 13 900 |
|
||
Volkswagen Jetta sedans |
€ 16 451 |
|
||
Volkswagen Golf hečbeks |
€ 16 687 |
|
||
Volvo V40 hečbeks |
€ 24 052 |
|
Auto tests
Mercedes A-Klase spēj sagādāt braukšanas prieku, taču papildaprīkojums var stipri sadārdzināt auto cenu. Izvēle jāizdara uzmanīgi. …
Auto tests
Prius ir vislabākā izvēle tiem pircējiem, kas vēlas visai apkārtējai sabiedrībai uzskatāmi demonstrēt savu vēlmi glābt planētu no kaitīgajām emisijām un globālās sasilšanas draudiem. Būdams visu hibrīdu ciltstēvs, …
Auto tests
Vērā ņemama alternatīva klasi augstākiem ģimenes sedaniem. …
Auto tests
Audi A3 garantē braukšanas baudu un komfortu salonā. Viens no labākajiem auto šajā klasē. …