Ar šo auto braucu no 26.06.2010. Noveicās, jo pasūtītais auto ir 2011.gada modelis. Vairākas papildekstras - navigācijā ir visa Baltija, patīkams moments, ka pat ļoti mazos apdzīvotos punktos ir ielu nosaukumi un māju numuri. Motors 200 ZS ir pilnīgi pietiekams - elastīgs un ekonomisks, jo ir, ar ko salīdzināt - piecus gadus nobraucu ar Toyota Land Cruiser 120. Pajero motors ir klusāks, jaudīgāks un auto no vietas startē bez piepūles. Iekšējā apdare atbilst cenai un izvēlētai komplektācijai, ja salīdzina ar Toyota LC 150, tad Pajero ir mazāk luksīgs, bet atsver cena, jo par līdzīgas komplektācijas LC 150 būtu jāmaksā vismaz par 3000 Ls vairāk un rezultātā būtu gāzelīgs, ar veco LC 120 motoru luksīgs Toyota. Patīkami arī ir tas, ka var izvēlēties braukšanas algoritmu - aizmugures piedziņa, pilnpiedziņa vai riteņu bloķēšana - LC 120 un, cik es atceros 150 ir visu četru patstāvīga riteņu piedziņa, kas it kā nav slikti, bet kopumā Pajero uz to ietaupa degvielu vismaz par 1 litru. Kā arī ir patīkami, ka braucot līdz 110km/st var pieslēgt vai atslēgt 4x4 režīmu. Ļoti patīk Multimēdiju centrs, tas ir uz 5 (no pieciem) - DVD, Ipoda pilnā pieslēgšana un vadība no stūres, ja nemaldos 40GB cietnis, telefona pieslēgšana caur Bluetooth. Audio skaņa no 13 spīkeriem un monstrīgo subvūferu ir vienkārši super. Uz lielā ceļa Pajero turas stabili - nešupojas, jaudas pietiek, lai apdzīt priekšā esošos. Mīnuss, kas krīt acīs pē LC 120 - ir nedaudz lēta plastmasa, kas tiek izmantota apdarē - bet cena un izjūtas atsver to.
Jānis Zariņš, 27/07/2010