Pieejama plaša benzīna un dīzeļa turbomotoru izvēle, sākot no 135 ZS līdz pat 230 ZS. Mazākais benzīna motors ir pieejams arī apvienojumā ar elektromotoru tā dēvētajā plug-in hibrīdversijā, tātad – elektromotora bateriju var uzlādēt arī no parastas rozetes un daļu ceļa veikt tikai ar elektrību vien. Taču cenu ziņā lētākā opcija ir 1,5 litru benzīna motors. Tiesa gan, ar saviem 135 ZS tas nav īpaši jaudīgs. Kamēr Mini hečbekā to īpaši nejūt, lielākais un smagākais Countryman prasa nedaudz vairāk zirgspēku, it īpaši, ja tajā atrodas visa ģimene ar bagāžu nelielam ceļojumam. Nākamā opcija ir 2,0 litru benzīna motors Cooper S (190 ZS) un John Cooper Works (230 ZS) modifikācijās. Varētu šķist, ka ar 190 ZS būtu pietiekami, bet patiesībā - dinamika ir diezgan viduvēja. Reāli vispiemērotākais Countryman būtībai (no benzīna dzinējiem) mums šķiet 230 ZS motors JCW versijā, kas nodrošina 6,5 sekunžu paātrinājumu līdz 100 km/h. Dīzeļdzinēju piekritējiem – 2,0 litru 150 ZS motors Cooper D modifikācijā vai tāda paša tilpuma 190 ZS motors Cooper SD modifikācijā. Abi ir OK, taču, ņemot vērā, ka SD ir dārgāks un nav izteikti sportiskāks, mēs paliktu pie 150 ZS versijas.