Auto tests
Mercedes-Benz
CLS sedans
Superstilīgs biznesa klases sedans, kas bez problēmām spēj ātri, klusi un komfortabli nogādāt četrus cilvēkus no punkta A uz punktu B …
Bāzes versijas 163 ZS 2,0 litru dīzeļdzinējs nav īpaši ātrs, taču pieejama šī tilpuma motora 180 ZS versija, kas jau ir labāks variants, taču tik un tā – ne tik dinamisks, kā ekvivalenta tilpuma motori BMW 520d un Mercedes E200d modifikācijās. Mēs rekomendētu V6 dīzeļdzinēju, kas nodrošina patiešām labu dinamiku jau no zema apgriezienu diapazona. Automātiskā transmisija (papildaprīkojums mazākā tilpuma dīzeļiem un standartā visiem pārējiem XF) strādā labi, ja neskaita nelielo pauzi pirms straujas gaitas uzsākšanas. Pats ātrākais XF gan ir ar 3,0 litru V6 benzīna motoru, taču tas ir arī pats rijīgākais.
Gaita ir pacieta, taču to jūt tikai salīdzinoši nelielā ātrumā – kopumā XF ir komfortabls gan ar standarta, gan adaptīvo balstiekārtu. Klasiskos ceļa negludumus – tramvaja sliedes, kanalizācijas lūku vākus, asfalta ielāpus - tas pārvar ar vērā ņemamu kompetenci, apvaldot virsbūves sasveri. Modifikācijām ar adaptīvo balstiekārtu iespējams regulēt gaitas komfortu atbilstoši ceļa apstākļiem – uz patiešām līdzena asfalta lieti noder Dynamic režīms. Kā jebkuram citam auto, arī XF gaitas komfortu ietekmē arī disku izmērs.
Runājot par vadāmību – Jaguar ir slaveni ar savu modeļu sportisko raksturu un XF nav izņēmums. Par to galvenokārt jāpateicas stūres sistēmai – XF virzienu maiņa ir precīza un strauja, turklāt jaudas vektorēšanas sistēma, kas atbilstoši situācijai piebremzē virāžas iekšmalā esošos riteņus, ļauj pagriezienus veikt daudz azartiskāk.
2,0 litru tilpuma dīzeļdzinēji nav pārāk skaļi, ja neskaita strauju paātrinājumu vai līdzīgu slodzi, taču tie ir nedaudz skaļāki, kā ekvivalenta tilpuma motori BMW un Audi. Arī Jaguar V6 dīzelis pie 2000 apgriezienu sliekšņa atgādinās par savu degvielas tipu, taču citādā ziņā tas ir kluss. Vispatīkamākais akustiskais pavadījums ir V6 benzīna kompresordzinējam – tas jauki rūc paātrinājumā, bet pārējā laikā ir kluss kā bibliotēka. Ņemot vērā XF virsbūves dizainu, pretvēja šalkoņa nav liela problēma, taču ceļa trokšņi gan varēja būt labāk apslāpēti.
€
Audi A7 Sportback |
€ 51 060 |
|
||
Audi A6 sedans |
€ 38 886 |
|
||
BMW 3. sērija |
€ 38 400 |
|
||
Jaguar XF |
€ 43 500 |
|
||
Lexus ES |
€ 45 300 |
|
||
Mercedes-Benz CLS sedans |
€ 56 330 |
|
||
Mercedes-Benz CLS Shooting Brake |
€ 58 160 |
|
||
Mercedes-Benz E-Klase |
€ 44 350 |
|
||
Toyota Camry |
€ 28 500 |
|
||
Volvo S90 |
€ 45 093 |
|
Auto tests
Superstilīgs biznesa klases sedans, kas bez problēmām spēj ātri, klusi un komfortabli nogādāt četrus cilvēkus no punkta A uz punktu B …
Auto tests
Toyota Camry ir liels, ietilpīgs sedans ar mazām lietošanas izmaksām, tāpēc varētu būt vienlīdz interesants gan autoparku menedžeriem, gan privātajiem pircējiem. Tas nav slikts auto, bet daudzi konkurenti piedāvā plašākas …
Auto tests
Elegants, ietilpīgs biznesa klases auto ar labu vērtības un cenas proporciju. …
Auto tests
Volvo S90 ir ietilpīgs, komfortabls un izsmalcināts auto. Ja nepieciešams biznesa klases sedans, tas noteikti būtu jāizmēģina. …