Auto tests
Škoda
Citigo hečbeks
Škoda Citigo ir viens no labākajiem mazauto - tam ir mazas ekspluatācijas izmaksas, lieliska kvalitāte un braukšanas spējas. …
Sēdpozīcija ir augstāka nekā daudziem konkurentiem, kas nav slikta ziņa, jo nodrošina labāku ceļa pārredzamību. Sēdeklis ir komfortabls, ko novērtēs tie, kam jāveic garas distances, turklāt tam ir labs sānu atbalsts. Salona gaisa kondicionēšanas slēdži ir parocīgi novietoti, kopumā priekšējais panelis ir atbrīvots no daudzajiem slēdžiem un pogām, kuras tagad aizstāj skārienjutīgs Sync 3 infosistēmas ekrāns, kam pieejams arī Apple CarPlay un Android Auto savienojums viedtālruņiem. Business un Titanium standarta komplektācijā ir ietverts 6,5 collu skārienekrāns, taču privātiem pircējiem mēs rekomendējam piemaksāt 730 eiro par 8 collu skārienjutīgo displeju, kas nāk komplektā ar B&O Play audiosistēmu ar 9 skaļruņiem un sabvūferu, radio, divām USB pieslēgvietām, Bluetooth savienojumu.
Priekšā sēdošajiem par vietas trūkumu nevajadzēs sūdzēties, arī aizmugures sēdekļos arī var iesēsties divi pieaugušie, taču jāatceras, ka Fiesta tomēr ir mazauto, no kura nevajadzētu gaidīt biznesa klases cienīgu komfortu. Bagāžas nodalījuma ietilpība gan nedaudz atpaliek no Seat Ibiza un Škoda Fabia, taču starpība nav kritiska, lai tādēļ atteiktos no Fiesta iegādes. Sīklietu nodalījumu skaits šķiet pietiekams, lai ērti organizētu biežāk nepieciešamo priekšmetu – maku, viedtālruņu, atslēgu saišķu - izvietojumu.
Bāzes versiju Trend cenas ir pievilcīgas, taču arī aprīkojuma saraksts nav pārāk iespaidīgs. Mēs rekomendētu Business komplektāciju, kas ietver vairāk komforta funkciju, bez kurām mūsdienās ir grūti iztikt - tomēr dažas tik un tā nāksies piepirkt klāt, tiesa gan, par salīdzinoši demokrātisku cenu. Piemēram, elektriski aizverami aizmugures sānu logi ir papildaprīkojums visiem Fiesta. Latvijas klimatam noderīga opcija būs apsildāmais vējstikls, kas padarīs braukšanu drošāku ziemas apstākļos. Visgreznākā Fiesta versija ir Titanium, kas sākas no 17 000 eiro par modifikāciju ar mūsu rekomendēto Ecoboost motoru.
€
Audi A1 hečbeks |
€ 17 363 |
|
||
Citroen DS3 hečbeks |
€ 15 120 |
|
||
Dacia Sandero hečbeks |
€ 8253 |
|
||
Fiat 500 hečbeks |
€ 10 307 |
|
||
Ford Fiesta |
€ 11 300 |
|
||
Hyundai i20 hečbeks |
€ 12 290 |
|
||
Kia Rio |
€ 12 490 |
|
||
Mazda 2 hečbeks |
€ 12 470 |
|
||
Nissan Micra |
|
|
||
Opel Adam hečbeks |
€ 12 483 |
|
||
Renault Twingo hečbeks |
€ 9353 |
|
||
Seat Ibiza hečbeks |
€ 11 790 |
|
||
Seat Mii hečbeks |
|
|
||
Škoda Citigo hečbeks |
€ 8611 |
|
||
Škoda Fabia hečbeks |
€ 9790 |
|
||
Toyota Aygo |
€ 10 520 |
|
||
Volkswagen Polo hečbeks |
€ 12 740 |
|
||
Volkswagen Beetle hečbeks |
€ 21 206 |
|
||
Volkswagen Up hečbeks |
€ 9203 |
|
Auto tests
Škoda Citigo ir viens no labākajiem mazauto - tam ir mazas ekspluatācijas izmaksas, lieliska kvalitāte un braukšanas spējas. …
Auto tests
Ford Fiesta ir viens no pašiem labākajiem paraugiem mazauto klasē – ar to ir patīkami braukt, tam ir gaumīgs interjers, kā arī pieejams plašs komforta un drošības aprīkojums. …
Auto tests
Adam galvenais trumpis ir ārkārtīgi plašās noformējuma un aprīkojuma opcijas. Diez vai uz ielas jebkad izdosies redzēt divus pilnīgi vienādus Adam. …
Auto tests
Seat Mii ir viens no labākajiem pilsētas auto - ar to ir patīkami braukt, tam ir laba kvalitāte un tas ir pārsteidzoši ietilpīgs. Tomēr ilgtermiņā Volkswagen Up būs labāka izvēle. …