Auto tests
Hyundai
Tucson
Hyundai Tucson ir laba vērtības un cenas proporcija, pievilcīgs vizuālais izskats un plaša labu motoru izvēle, taču gaitas un vadāmības īpašību ziņā tas atpaliek no dažiem konkurentiem. …
Interjerā pamanāmas izmaiņas skārušas priekšējo paneli, kur MMI infosistēmas ekrāns izcelts virs paneļa kā planšetdators. Tiesa gan, tas nav skārienjutīgs, taču pieejamās funkcijas ir ērti un intuitīvi kontrolējamas ar klasisku, apaļu, viduskonsolē novietotu slēdzi. Vadītāja sēdpozīcija ir ērta un augsta, nodrošinot lielisku ceļa pārredzamību.
Salonā joprojām ērti jutīsies četri pieaugušie, vai arī divi pieaugušie un trīs bērni. Aizmugures sēdekļus iespējams pabīdīt, manipulējot ar vietu bagāžai vai pasažieriem – tādā veidā kravas nodalījuma tilpumu var palielināt līdz 610 litriem.
Salīdzinot ar līdzšinējo Q5 modeli komforta aprīkojuma opciju saraksts ir plašāks – tradicionālās mērinstrumentu ciparnīcas aizstāj 12,3 collu „Virtuālais kokpits”, pieejama arī trīs zonu klimata kontroles sistēma, Bang&Olufsen audiosistēma un citas ekstras, kas mūsu testa auto cenu no 47 100 eiro sadārdzināja līdz 72 693 eiro. Kamēr Matrix LED priekšējie lukturi (2151 eiro) un Apple CarPlay/Android Auto viedtālruņa savienojums šķiet ļoti noderīga opcija, derētu apsvērt, vai ir vērts tērēt 1687 eiro par panorāmas jumta lūku.
€
Auto tests
Hyundai Tucson ir laba vērtības un cenas proporcija, pievilcīgs vizuālais izskats un plaša labu motoru izvēle, taču gaitas un vadāmības īpašību ziņā tas atpaliek no dažiem konkurentiem. …
Auto tests
Subaru XV ir savi plusi, tas ir lieliski piemērots Latvijas lauku ceļiem, taču jāņem vērā, ka tas nav lielāks, kā Impreza hečbeks. Dārgāko XV modifikāciju cenas tuvojas Outback un Forester līmenim. …
Auto tests
Ikvienam, kam nepieciešams liels, ietilpīgs un elegants apvidus auto, testa braucienu sarakstā būtu jāiekļauj arī XC90 …
Auto tests
Urus varbūt nav pats praktiskākais SUV, taču tas apvieno galvu reibinošu ātrumu ar tādu komfortu un praktiskumu, kas ļauj to izmantot kā ikdienas auto. …