What Car? - Auto un auto testi – What Car? Palīdzam tev nopirkt labāk

Lexus LC: pirmie iespaidi

2016.gada 20.decembris
Lexus LC: pirmie iespaidi

Reklāma

Kārlis Auza

Lexus LC ir lielisks GT luksusa auto, veiksmīgi realizējot LFA superkārā izmantoto pieredzi un tehnoloģijas

Fotogalerija   

• Whatcar.lv izmēģina Lexus LC luksusa kupeju
• Lexus LC500h un Lexus LC500
• Pārdošanā 2017.gadā


Ne pārāk bieži autoindustrijā var sastapt faktu, ka ražotājs laiž klajā konceptauto modeli gandrīz bez izmaiņām (Audi TT savulaik bija izcils piemērs), turklāt no koncepta prezentācijas brīža līdz ražošanas startam paejot mazāk kā pieciem gadiem. 

Tieši to, pateicoties Toyota prezidentam, aktīvam autoentuziastam un Lexus brenda virzītājam Akio Tojodas iniciatīvai, ir paveicis Lexus, laižot klajā jauno LC – ātrāko un jaudīgāko Lexus kupeju ar  tik fūturistisku auto dizainu kāds sen nav redzēts sērijveida automobiļos izņemot, protams, superkārus, tai skaitā unikālo Lexus LFA.

Lexus LC, kura dizaineri  noteikti ir iedvesmojušies no LFA, ir luksusklases GT kupeja ar 2+2 sēdvietu formulu, kas dosies atklātā cīņā pret konservatīvajiem konkurentiem - BMW 6. sēriju, Mercedes SL un savā ziņā arī pret Porsche 911. Lexus LC var tikt aprīkots ar iespaidīgu 5,0 litru V8, 477 ZS motoru, kas ļauj 0-100 km/h sprintu veikt 4,5 sekundēs, vai arī 3,5 litru V6 ZS un elektromotora hibrīddzinēju ar kopējo jaudu 359 ZS.

Kā ir ar to braukt?

Atmosfēriskā V8 motora skaņa  ir pirmā lieta, ar ko asociējas LC. Mūsdienās šāda veida motoram jau ir ikoniska nozīme, jo V8 sporta automašīnās ir palikuši par lielu retumu, atsevišķi autoražotāji pat sāk ietirgot klientiem četrcilindru motorus ar turbīnu, kas, būsim godīgi, neskan ne pēc kā. Citi atkal skaņas trūkumu mēģina kompensēt ar sintezētu audio skaņu salonā. Interesanti, ko par šo visu teiktu, teiksim, Enco Ferrari vai Feručio Lamborgini?



V8 motors ir sajūgts ar pilnīgu jaunu, desmitpakāpju automātisko transmisiju, kas nodrošina ārkārtīgi vienmērīgu pārnesumu maiņu gan automātiskajā, gan manuālajā režīmā. LC ir pieejami  seši braukšanas režīmi. Pirmie četri ir paredzēti braukt pa pilsētu un šoseju, braucot mierīgi V8 motora skaņa pat īsti nav sadzirdama. Sport un Sport + kā jau liecina nosaukums, ir sportiskai braukšanai.  Auto braukšanas maniakiem rekomendējam izmantot Sport + režīmu.

LC stūres sistēma ir viena no labākajām ar kādu ir nācies braukt. Stūre burtiski kopē ceļa segumu un nevienā brīdī, arī braucot agresīvi serpentīnos vai arī sacīkšu trasē, nav ne mazāko šaubu par tās efektivitāti. Tāpat pagriezienos palīdz arī aizmugurējo riteņu stūrēšana, kā arī ierobežotas slīdes diferenciālis.  Protams,  dinamiskā braukšanas režīmā ir jārēķinās ar priekšā novietotā V8 motora smagumu, līdz ar ko asākos pagriezienos priekšējiem riteņiem ir tendence nedaudz izslīdēt, jārēķinās arī ar adekvātu bremzēšanas distanci 1950 kg smagajam auto.



Izbraucām arī ar V6, 3,5 litru hibrīdmotoru, kas, protams,  ir kas pilnīgi cits salīdzinot ar V8, tomēr nebūt ne daudz lēnāks – mazāk kā 4,7 sekundes līdz simtam. Jāpiebilst, ka LC ir arī pirmais Lexus, kas aprīkots Multi Stage Hybrid System, nodrošinot daudz efektīvāku un dinamiskāku hibrīdsistēmas darbību kā jebkuram citam hibrīdam. Kā smejas Lexus inženieri, tad LC ir pirmais hibrīds pasaulē, ar kuru var izspolēt aizmugurējos riteņus.

Dizains un interjers

Ārejais dizains ļoti minimāli atšķiras no koncepauto, ko pirms pieciem gadiem ražotājs prezentēja, vācu konkurentu dizains salīdzinot izskatās ļoti garlaicīgi. Iekāpjot salonā nepārprotami ir redzamas LFA superkāra pazīmes, katrā ziņā mērinstrumentu panelis un sēdpozīcija ir ļoti līdzīga.



Visas paneļu virsmas, arī durvis, ir apšūtas ar augstas kvalitātes ādu vai arī alkantaru. Arī šeit ir saistība ar jau minēto LFA, proti, daļa no superkāra projekta darbiniekiem tagad būs atbildīgi par LC ražošanu, īpaši tajos darbos, kas attiecas uz oglekļa šķiedras detaļām vai arī tām, kas prasa roku darbu.

Vai to ir vērts pirkt?

Lexus LC ir izdevies kā lielisks GT luksusa auto, veiksmīgi realizējot  LFA superkārā izmantoto pieredzi un tehnoloģijas.  Tā kā visticamāk šī auto pircēji būs auto entuziasti, tad noteikti rekomendējam pirkt versiju ar V8 motoru un  Sport+  aprīkojuma līmeni, kas ietver arī karbonšķiedras jumtu. Pārdošanā Latvijā LC nonāks nākamā gada augustā, bet pasūtīt to varēs jau no marta.



Skaties video!

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/2zn3-2otU9M" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Līzings

Volkswagen Golf

EUR 20936

Ford Focus

EUR 10490

Ford Focus

EUR 12500

Ford Fiesta

EUR 8900

Mazda CX-3

EUR 17999

Ford Fiesta

EUR 6790

Ford Fiesta

EUR 10900

Mitsubishi Grandis

EUR 3400

Ford Focus

EUR 8590

Ford Mondeo

EUR 17400

Ford Focus

EUR 14200

Ford S-MAX

EUR 13900

Ford Fiesta

EUR 9600

Ford Mondeo

EUR 17900

Ford Focus

EUR 12990

Ford Focus

EUR 10490

Ford Fiesta

EUR 9900

Volkswagen Touran

EUR 29990

Ford Mondeo

EUR 11500

Ford Fiesta

EUR 8900

Citi testa braucieni
Meklē auto testu
Jauns auto Lietots auto
  
Pircēja palīgs
What Car? labākie pirkumi
 
Whatcar.lv sludinājumi
Mans What Car?Mans profilsLapas kartePrivacyContact UsTermsSend to a FriendPar WhatcarRSS
Haymarket Logo
© Haymarket Media Group 2017