Testa brauciens

Atjauninātais Ford Ranger: testa brauciens

Whatcar.lv izmēģina jauno Ford Ranger pikapu
3,2 litru tilpuma 200 ZS dīzeļdzinējs ar 470 Nm
Pārdošanā tagad

Atjauninātais Ranger ieguvis jaunu vizuālo tēlu, kas pielīdzina to citiem jaunākajiem Ford apvidus auto un krosoveriem, kā arī pilnībā pārveidotu interjeru. Tas ir pieejams ar jaudīgāku - 160 ZS 2,2 litru tilpuma dīzeļdzinēju (130 ZS divdurvju Single Cab modifikācijai), kā arī 200 ZS 3,2 litru tilpuma turbodīzeli, ko izmēģinājām šajā testa braucienā.

Tāpat kā līdz šim, Ranger ir darba zirgs jebkādiem ceļa apstākļiem, taču modeļa atjauninātā versija padarījusi top vēl pievilcīgāku kā “dzīvesstila auto”, ko novērtēs, piemēram kaitborda entuziasti, kā arī citi aktīvas atpūtas cienītāji, kam transportlīdzeklī ir svarīgs plašs kravas nodalījums, vilktspēja un spēja braukt tur, kur nav ceļa. It īpaši ņemot vērā modernizēto interjeru ar plašajām aprīkojuma opcijām.

Dārgākajos aprīkojuma līmeņos Limited un Wildtrak tas pieejams patiešām greznā izpildījumā – ādas apdare salonā, 8 collu skārienjutīgs infosistēmas ekrāns ar Sync 2 programmu, astoņos virzienos elektriski regulējams vadītāja sēdeklis, atpakaļskata kamera, distances sensori, adaptīvā kruīzkontrole un citas ekstras.

Citu jaunievedumu vidū ir jauns elektroniskais stūres pastiprinātājs, joslu maiņas brīdinājuma un piekabes stabilitātes kontroles sistēma, savukārt 2,2 litru tilpuma dīzeļdzinējs tagad pieejams arī ar divsajūgu automātisko transmisiju.

Kāds tas ir?

Paši galvenie Ranger raksturlielumi ir tikpat iespaidīgi, kā līdz šim – tas var vilkt līdz pat 3,5 tonnas smagu piekabi, bet kravas kastes kravnesība ir 1,035 tonnas.

Jaudas motoram netrūkst, turklāt tas darbojas saskanīgā tandēmā ar automātisko transmisiju, nodrošinot vienmērīgu un pārliecinošu paātrinājumu. No 0-100 km/h tas paātrinās 10,4 sekundēs. Pārslēgties uz aizmugures piedziņu vai pilnpiedziņu var brauciena laikā, protams ir arī pazemināto pārnesumu opcija nopietnāku bezceļa apstākļu pārvarēšanai.  

Vadītāja sēdpozīcija ir komfortabla un to ir viegli piemērot jebkura auguma prasībām, arī stūrei var regulēt gan leņķi gan stūres kolonnas dziļumu. Double Cab virsbūves tips ļauj arī aizmugures sēdeklī diviem pieaugušajiem justies ērti – par vietu kājām nevajadzēs sūdzēties.

Iepriecinošs ir fakts, ka Ford ir jūtami uzlabojuši trokšņu izolāciju Ranger salonā – tas ir tikpat kluss, ja ne vēl klusāks kā jaunais Nissan Navara. Gaitas komforta ziņā Ranger nav, ko pārmest – nelielas bedres salonā nejūt.

Vai to ir vērts pirkt?

Ja tev ir nepieciešams mūsdienīgs pikaps, ar ko nav kauns braukt arī uz teātri, Ranger noteikti ir jāizmēģina, it īpaši Limited vai Wildtrak modifikācijas. Tā cenas sākas no 22 820 eiro par Single Cab versiju, bet lētākā Double Cab modifikācija ar 160 ZS motoru maksā no 24 520 eiro. Dārgākā modifikācija ar 200 ZS motoru maksā, sākot no 36 090 eiro. Pieliekot automātisko pārnesumkārbu, cena ir jau 37 510 eiro.

Šobrīd tā galvenais konkurents ir jaunais Nissan Navara, kā arī Mitsubishi L200, taču vēlāk šogad konkurentu skaitam pievienosies arī atjauninātais VW Amarok un jaunais Toyota Hilux.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Ford Ecosport

What Car? Vērtē Novērtēts ar 3 no 5

Ecosport ir mazs, simpātisks un praktisks krosovers ar vilinošu sākumcenu un plašām aprīkojuma iespējām, to skaitā ir ne tikai jaunākās tiešsaistes tehnoloģijas, bet arī pilnpiedziņa. Tā iegādi noteikti vajadzētu apsvērt tiem, kas domā par, piemēram, Kia Stonic, Nissan Juke, Renault Captur vai Peugeot 2008 iegādi.