Testa brauciens

Jaunais Opel Corsa OPC: pirmie iespaidi

Izmēģinam 207 ZS Opel Corsa OPC
Pārdošanā tagad
Cena, sākot no 20 298 eiro

AutorsIvo Goldmanis

Neilgi pēc jaunā Corsa hečbeka klajā laišanas, Opel ir prezentējuši šī modeļa karstāko versiju – Corsa OPC. Tas ir 207 ZS mazauto, kas ierindojams tā dēvēto sportisko hečbeku, jeb hot-heču kategorijā, līdzās tādiem šī segmenta pārstāvjiem, kā Renault Clio RS200, Volkswagen Polo GTI un Ford Fiesta ST.

Līdzšinējo paaudžu Corsa OPC īpaši neizcēlās starp konkurentiem, atstājot mēdiju pārstāvjus pārsvarā jūsmojam par Ford vai Renault. Vai jaunākās paaudzes modelis ir kļuvis labāks? Mēs devāmies uz Spāniju, lai to izmēģinātu.  

Kāds tas ir?

Pateicoties sportiskiem apdares elementiem un diviem masīviem izpūtēja stobriem, vizuāli Corsa OPC uzreiz ir atpazīstams, kā kaut kas nopietnāks, nekā standarta Corsa. Īpaši to var just salonā, iesēžoties Recaro sporta sēdekļos ar ādas apdari. OPC modelim ekskluzīva ir arī stūre ar taisnu apakšmalu un ādas apdari, druknāks pārnesumslēgs un daži citi noformējuma elementi.

Ģimenei tas varbūt nav pats piemērotākais auto, jo tas pieejams tikai trīsdurvju versijā. Tomēr, ja arī kāds vēlēsies sēdēt aizmugurē, vietas kājām būs mazliet vairāk, jo Recaro sēdekļi ir plānāki, nekā standarta Corsa.

Dinamika, gaita un vadāmība

1,6 litru tilpuma četrcilindru turbodzinējs ir palicis mantojumā no iepriekšējās paaudzes Corsa OPC, taču auguši tā jaudas parametri – 207 ZS un 280 Nm griezes moments, kas tagad pieejams nedaudz zemākā apgriezienu diapazonā. Tandēmā ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, sprints no 0 līdz 100 km/h Corsa OPC prasa 6,8 sekundes. Maksimālais ātrums – 230 km/h.

Ja testa brauciens būtu noticis Vācijā, mēs varētu vairāk pastāstīt par sajūtām, braucot ar Corsa OPC lielākā ātrumā. Spānijā valda diezgan strikti ātruma ierobežojumi un ceļu policija rūpīgi raugās, lai nekādi ātruma eksperimenti nenotiktu.

Aprīkojumā pieejamā Performance Pack papildina Corsa OPC ar Drexler ierobežotas slīdes diferenciāli, 18 collu diskiem un Brembo bremzēm būs vēlams ieguvums ikvienam, kas ar šo auto vēlēsies braukt, piemēram, labi noasfaltētā trasē. Taču ikdienas satiksme pa Latvijas ceļiem būs pārbaudījums Corsa OPC īpašnieku pacietībai, jo auto mīl jūtami reaģēt uz ikvienu ceļa negludumu. Turklāt, baudot Corsa OPC dinamiku, stūre jātur abās rokās, jo tai mēdz būt pašai savi plāni attiecībā uz braukšanas virzienu – jo īpaši tad, ja asfaltā ir rises.

Vai to ir vērts pirkt?

Šis ir ļoti specifisks nišas segments un pat Opel labi apzinās, ka Baltijas valstīs pircēju interese par šo auto nebūs liela, tāpat kā par tā tuvākajiem konkurentiem. 

Corsa OPC cenas Latvijā sākas no 20 298 eiro, taču par Performance Super Sport Pack būs jāpiemaksā 2400 eiro. Tiem dažiem pircējiem, kas iegādāsies šo auto, mēs patiesībā ieteiktu to nedarīt, tā vietā no papildaprīkojuma saraksta izvēloties vien 18 collu diskus (998 eiro), ziemas paketi (403 eiro) un apsvērt, vai tiešām jums nepieciešama ādas apdare Recaro sēdekļiem (504 eiro).

Viss pārējais, kas varētu interesēt šī auto pircējus, cenā jau ir iekļauts.


Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Opel Corsa

What Car? Vērtē Novērtēts ar 3 no 5

Opel Corsa ir visai prasmīgs mazais auto, taču tam nav izdevies būt izcilam kādā no jomām. Tas nav tik komfortabls kā Peugeot 208, braukšanas ziņā to pārspēj Ford Fiesta, bet labākas praktiskās īpašības nodrošina Volkswagen Polo. Par laimi, tas ir labi aprīkots un nav pārāk dārgs, ja vien neizvēlaties bagātīgākas modifikācijas.