Ziņas

Tas ir jāredz - izstāde Auto 2019 Ķīpsalā

Sākusies lielākā autoizstāde Baltijā
Auto jaunumi, tūnings un eksotika
No 12. līdz 14. aprīlim

No 12. līdz 14. aprīlim Ķīpsalā notiek Baltijas lielākā starptautiskā autoindustrijas izstāde “Auto 2019”, kas arī šogad notiek trijās hallēs. Piedāvājam TOP 10 ar nozīmīgākajiem “Auto 2019” pieturas punktiem, kur apmeklētājiem noteikti jāpiestāj.

“Lamborghini” visātrākais sērijveida auto “Aventador SVJ”
Izstādē “Auto 2019” Baltijas pirmizrādi piedzīvo visātrākais un visjaudīgākais itāliešu superauto ražotāja “Lamborghini” modelis “Aventador SVJ”. Tas aprīkots ar 770 zirgspēku jaudīgu V12 motoru, ļaujot paātrinājumu no vietas līdz 100 km/h sasniegt 2,8 sekundēs un nodrošinot vairāk nekā 350 km/h maksimālo braukšanas ātrumu. Šāds ekskluzīvs spēkrats, ko plānots izgatavot 963 vienībās, maksā vairāk nekā 400 tūkstošus eiro.

Arktisko ekspedīciju visurgājējs “Burlak” - Whatcar.lv stendā!
“Burlak” piemīt teicamas spējas pārvietoties pa bezceļiem – purviem, sniega laukiem, kalniem, dubļiem un ūdenstilpnēm. Ūdenī ar to var pārvietoties ar ātrumu 6 km/h. Kā gaisa spilvens šajā gadījumā kalpo riepas. Ar šo 6,3 tonnas smago visurgājēju Latvijas ekipāža devās vairāk nekā 7000 kilometru garajā Jamalas ekspedīcijā uz balto lāču zemi Krievijas ziemeļos, ar “Burlak” šķērsojot Arktikas ledus laukus un sniegotās tundras.

“Škoda Scala” kā vidutājs starp hečbeku un universāli
Baltijas pirmizrādi izstādē “Auto 2019” piedzīvo čehu autoražotāja jaunākais modelis “Škoda Scala”. Automobilis demonstrē “Škoda” turpmāko eksterjera un interjera dizaina valodu, kurā izmantoti augstākās kvalitātes apdares materiāli un ir pieejams arī digitālais mērinstrumentu panelis. “Scala” interjera tilpums ir praktiski tāds pats kā klasi augstākajam “Octavia” modelim, līdz ar to arī bagāžas nodalījums tam ir viens no lielākajiem šajā tirgus segmentā.

“Hyundai i30 Fastback N” ar kupejas siluetu un hečbeka praktiskumu

Izstādē “Auto 2019” Baltijas pirmizrāde notiks sportiskajam “Hyundai i30 Fastback N” modelim. Šim automobilim ir kompakto automobiļu segmentā unikāls virsbūves tips – fastbeks, kas apvieno četrdurvju kupejas siluetu ar hečbeka praktiskumu. Automobilis ir aprīkots ar turpat 275 ZS jaudīgu divlitru benzīna turbomotoru, kas ļauj līdz 100 km/h paātrināties 6,1 sekundē un maksimāli sasniegt 250 km/h.

Jaunās paaudzes BMW 8. sērijas kupeja

Bija jāpaiet nepilniem 10 gadiem, lai BMW radītu jauno paaudzi leģendārajai 8. sērijas luksusa kupejai. Jaunais “BMW M850i” ar V8 turbomotoru attīsta 530 ZS jaudu. Līdz 100 km/h šāds pilnpiedziņas auto paātrinās nieka 3,7 sekundēs, kas ir ievērojams rezultāts tik lielam un samērā smagam auto. Ekskluzīvo auto realizācijas uzņēmuma “Lucky Thirteen” ekspozīcijā BMW jauno 8. sēriju ir iespēja blakus salīdzināt ar oriģinālo 90. gadu kupeju.

“Hot Rod Circus” ierodas ar jaunāko hotroda projektu
No Somijas uz “Auto Exotica” Ķīpsalā ir ieradušies vieni no pasaulē labākajiem hotrodu būvētājiem “Heath Garage Hot Rod Circus”. Šis somu uzņēmums ir guvis plašu atzinību pasaules mērogā, piemēram, 2016. gadā viens no viņu hotrodiem izsolē Teksasā tika pārdots par 140 tūkstošiem ASV dolāru. Šobrīd šī ģimenes uzņēmuma pazīstamākais projekts ir spilgti zaļas krāsas hotrods uz 1930. gada “Ford Model A” bāzes.

“Blue Diamond” louraiders ar salonā iebūvētu bāru
No Zviedrijas uz izstādi “Auto 2019” ieradies louraiders uz 70. gadu “Lincoln Continental” bāzes. Šis automobilis izceļas ne tikai ar to, ka spēj lēkāt, pateicoties balstiekārtā iebūvētajai hidraulikai, bet arī ar īpašu konfigurāciju viesu uzņemšanai auto salonā. Louraidera interjerā ir iebūvēts minibārs, turklāt autovadītāja sēdeklis ir pagriežams pretī aizmugurējiem pasažieriem, lai pēc brauciena visi salonā sēdošie varētu atpūsties kā nelielās mājas viesībās.

Tvaikpanka stila hotrods no Somijas
“Kāda būtu dzīve mūsdienās, ja nekad netiktu izgudrots iekšdedzes dzinējs?” – šāds ir tvaikpaka (Steam Punk) novirziena vadmotīvs. Savu atbildes variantu uz šo jautājumu radis kāds pāris no Somijas, kas izgatavojis hotrodu uz 1929. gada “Ford Model A” bāzes. Ar mākslīgo ādu viscaur apvilktajam automobilim radīta arī tāda paša stila piekabe ar guļvietu tajā un elektrības ieguvi no saules baterijām.

Latviešu sacīkšu komandas “Lamborghini”
Ievērojamākais sacīkšu spēkrats izstādē “Auto 2019” ir “Lamborghini Huracán Super Trofeo”, ar kuru latviešu autošosejas komanda “Flash Racing” piedalīsies Ziemeļeiropas sešu stundu izturības čempionātā. Šāds sacīkšu superauto ir aprīkots ar 620 zirgspēku jaudīgu V10 motoru, kas šim 1270 kilogramu smagajam spēkratam nodrošina svara un jaudas attiecību kā motociklam – tikai divi kilogrami uz zirgspēku.

Jaunais “Jeep Wrangler” saglabā klasisko stilu
Amerikāņu džipa ikona – leģendārais “Jeep Wrangler” jaunajā paaudzē, kas saglabājis savu klasisko dizainu, bet tehnoloģiski ir principāli jauns. Interesanti, ka tam joprojām var noņemt jumtu, izcelt priekšējo vējstiklu un pat durvis no eņģēm. Jaunais “Jeep Wrangler” joprojām ir bezkompromisa bezceļnieks, kurš iekārdinās ne vienu vien piedzīvojumu meklētāju.

Izstādi “Auto” organizē Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1.


Darbalaiks:
12., 13. aprīlī 10.00–19.00
14. aprīlī 10.00–17.00

Ieejas biļešu cenas izstādes apmeklējumam:
Pieaugušajiem – 7 EUR
Pensionāriem – 5 EUR
Studentiem, skolēniem, invalīdiem – 4,50 EUR
Ģimenes biļete (2 pieaugušie un 2 bērni līdz 18 gadu vecumam) – 15 EUR
Par katru nākamo bērnu – 1,50 EUR
Bērniem līdz 7 gadu vecumam – bez maksas!
Biļetes var iegādāties arī internetā: www.bt1.lv/auto/buytickets.php

Autostāvvieta:
No plkst. 10.00 līdz 15.00 – 6 EUR
No plkst. 15.00 līdz 19.00 – 5 EUR


Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Lexus ES

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Ir daudz iemeslu, kuru dēļ Lexus ES ir vērts ieteikt. Galvenokārt tādēļ, ka tas ir komfortabls, ietilpīgs, turklāt ar ļoti labu trokšņu izolāciju. Nākamais punkts ir lietošanas izmaksas – šajā ziņā hibrīddzinējs ir laba alternatīva konkurentu dīzeļmotoriem. Tomēr, lai arī Lexus ES ļauj braukt arī sportiskā režīmā, nevar noslēpt faktu, ka hibrīddzinējam trūkst tās elastības, kāda ir vecajiem, labajiem dīzeļiem. Par ļoti konkurētspējīgu cenu Lexus ES ir pieejams plašs un neapšaubāmi biznesa klases cienīgs aprīkojums, taču infosistēmas lietošana ir daudz neērtāka, nekā vācu konkurentu modeļos.