Ziņas

Aston Martin krosovers saasinās konkurenci luksusa SUV segmentā

Aston Martin finalizē darbu pie jaunā krosovera
Konkurēs ar Bentley Bentayga, Lamborghini Urus un Ferrari Purosang
Skaties video!

2018. gads ir noslēdzies, taču atgriezīsimies vēl tālākā pagātnē – 2009. gada Ženēvas autoizstādē, kurā Aston Martin prezentēja pilnpiedziņas konceptauto ar nosaukumu Lagonda. Un tas nebija sedans, bet gan krosovers. Lai arī deviņu gadu laikā tas tā arī nenonāca līdz ražošanai, ideja par krosoveru britu zīmola galvenā biroja gaiteņos nebija tikai mirkļa iedoma vien.

To apliecina fakts, ka Aston Martin šobrīd ir gandrīz pabeiguši tā izstrādi. Pašlaik to sauc par DBX, taču nesen kompānija reģistrēja tiesības uz salīdzinoši dīvainu vārdu – Varekai. Lai arī kāds būs Aston Martin krosovera galīgais nosaukums, ir skaidrs, ka zīmola fanu aprindās viedokļi par to būs krasi atšķirīgi – taču tas pats reiz notika ar Porsche, kad parādījās Cayenne, kas šobrīd vācu sporta auto ražotājam kļuvusi par “naudas drukāšanas mašīnu”.

Informācija par Aston Martin krosoveru vēl ir skopa, taču daži avoti ziņo, ka tas veidots sadarbībā ar Mercedes-Benz. Sagaidāms arī, ka zem motora pārsega tam būs AMG izstrādātais twin-turbo 4,0 litru V8 benzīna motors ar 503 ZS un 685 Nm griezes momentu (ko izmanto arī Vantage un DB11). Vēlāk gaidāma arī modifikācija ar V12 benzīna motoru. Līdz ar to ir skaidrs, ka britu zīmols šo modeli vēlas nolikt līdzās tādiem auto, kā Bentley Bentayga, Lamborghini Urus un Ferrari Purosang, kā arī jau minētajam Cayenne.

Tā prezentācija plānota 2019. gadā, iespējams jau Ženēvas autoizstādē martā – un uzreiz pēc tam sāksies jaunā Aston Martin krosovera pārdošana. Cenas, protams, vēl nav zināmas, taču droši sagaidāms, ka tās būs (vismaz) ap 150 tūkstošiem eiro.



Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Lexus ES

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Ir daudz iemeslu, kuru dēļ Lexus ES ir vērts ieteikt. Galvenokārt tādēļ, ka tas ir komfortabls, ietilpīgs, turklāt ar ļoti labu trokšņu izolāciju. Nākamais punkts ir lietošanas izmaksas – šajā ziņā hibrīddzinējs ir laba alternatīva konkurentu dīzeļmotoriem. Tomēr, lai arī Lexus ES ļauj braukt arī sportiskā režīmā, nevar noslēpt faktu, ka hibrīddzinējam trūkst tās elastības, kāda ir vecajiem, labajiem dīzeļiem. Par ļoti konkurētspējīgu cenu Lexus ES ir pieejams plašs un neapšaubāmi biznesa klases cienīgs aprīkojums, taču infosistēmas lietošana ir daudz neērtāka, nekā vācu konkurentu modeļos.