Ziņas

Jaunais Peugeot 508 kļuvis par piecdurvju sedanu - kupeju

Peugeot parāda jauno 508
Ļoti plašas aprīkojuma opcijas, nakts redzamības sistēma un Focal audio
Pārdošanā gada otrajā pusē

Autoražotāji kļūst arvien radošāki, domājot jaunus veidus, kā prezentēt uz esošo tehnisko platformu bāzes veidotus modeļus. Esam jau piedzīvojuši kā Mercedes-Benz CLS vai Volkswagen CC (šobrīd Arteon) tiek pozicionēti kā “četrdurvju kupejas”, bet Peugeot ar jauno 508 spēruši soli vēl tālāk - ražotājs informē, ka “no tradicionāla 4-durvju sedana tas kļuvis par 5-durvju kupeju-sedanu”.

Salīdzinājumā ar tā priekšgājēju, jaunais Peugeot 508 ir “kompaktāks, vienlaikus platāks un zemāks”, norāda ražotājs, uzsverot, ka jaunā modeļa “aerodinamiskās līnijas atgādina kupeju, ko akcentē zemā un lēzenā jumta līnija, kas parasti ir raksturīga premium klases modeļiem”.

Automobiļa priekšējā daļa patiešām piedzīvojusi plašas pārmaiņas, ko akcentē LED lukturi un radiatora režģis ar iezīmēm no jaunākajiem Peugeot konceptauto. Būdams Opel Insignia, Ford Mondeo, VW Passat, Toyota Avensis un Mazda6 konkurents, jaunais Peugeot 508 joprojām ir uztverams kā praktisks ģimenes auto - bez piecām sēdvietām tam ir 487 litru tilpuma bagāžas nodalījums.

Jaunā Peugeot 508 interjers un aprīkojums


Priekšējais panelis veidots Peugeot jaunāko modeļu novatoriskajās tradīcijās, tā dizainam pat piešķirts nosaukums i-Cockpit, ko jau ir ievērojuši tie, kas dīleru cenu lapās salīdzina simpātiskos krosoverus 3008 un 5008. Paneļa galvenās iezīmes ir kompakta stūre, 10 collu izmēra skārienekrāns un head-up mērinstrumentu panelis ar 12,3 collu digitālo ekrānu.

Skārienekrāns ir jaunāko Peugeot modeļu galvenais funkciju vadības centrs - zem tā izvietotas ātrās piekļuves pogas, kas ļauj piekļūt pamatfunkcijām: radio, klimata kontrolei, navigācijai, iestatījumiem, tālrunim, mobilajām aplikācijām un arī tādai funkcijai kā i-Cockpit Amplify. Tā ļauj salonā izvēlēties vienu no divām noskaņām – Boost dinamiskākai braukšanai un Relax mierīgam un ērtam pārvietošanās stilam. Peugeot norāda, ka tās domātas, lai “vadītājam un pasažieriem piedāvātu personisku un unikālu braukšanas pārdzīvojumu”. Papildus var iestatīt automobiļa amortizāciju un dinamiku, izvēloties vienu no četriem braukšanas režīmiem (ECO / Sport / Comfort / Normal).

Dārgākajās modifikācijās - biznesa klases cienīgs komforts

Kā ierasts, Peugeot 508 dārgākajās modifikācijās interjerā un polsterējumā tiek izmantota āda vai Nappa tipa āda, satīna-hroma akcenti, melna laka, Alcatara un koka apdares paneļi. Elektroniski regulējamiem priekšējiem sēdekļiem ir pieejama masāžas funkcija. 

Sekojot mūsdienu tendencēm, Peugeot 508 salonā ir 4 USB pieslēgvietas, neiztrūkst arī savienojamības ar Apple Carplay, Android Auto un Mirror Link lietojumprogrammām, bezvadu viedtālruņa uzlādes iespējas un 3D navigācijas sistēma, bet audiofiliem pieejama iespēja papildināt auto ar ekskluzīvo auto akustikas sistēmu Focal.

Papildus standarta drošības sistēmām jaunajā Peugeot 508 pieejama virkne mūsdienīgu drošības asistentu, kā arī - un tas patiešām ir jaunums - infrasarkanā nakts redzamības sistēma NightVision. Sistēma, kas autoindustrijā debitēja šī gadsimta sākumā un galvenokārt bija pieejama kā dārga papildaprīkojuma opcija luksusa klases automašīnām, tagad nonākusi arī līdz segmentam, kuru pārstāv Peugeot 508. Nevienam citam šī modeļa konkurentam tā nav pieejama. Kā norāda Peugeot, šī iekārta “tumsā vai sliktas redzamības apstākļos konstatē automobiļa priekšā 200 – 250 m attālumā esošas dzīvas būtnes”.

Peugeot 508 motori


Jaunajam Peugeot 508 būs pieejami divi pilnīgi jauni 1.6 PureTech benzīna dzinēji:
- PureTech 180 Zs / 8-pakāpju automātiskā transmisija / vidējais degvielas patēriņš 5,4 l/100km
- PureTech 225 Zs / 8-pakāpju automātiskā transmisija / vidējais degvielas patēriņš 5,6 l/100km (pieejams tikai GT-versijai)
 
Papildus arī jauni 1.5 un 2.0 BlueHDi dīzeļa dzinēji:
- BlueHDi 130 Zs / 6-pakāpju manuālā transmisija / vidējais degvielas patēriņš 3,8 l/100km
- BlueHDi 130 Zs / 8-pakāpju automātiskā transmisija / vidējais degvielas patēriņš 3,7 l/100km
- BlueHDi 160 Zs / 8-pakāpju automātiskā transmisija / vidējais degvielas patēriņš 4,5 l/100km
- BlueHDi 180 Zs / 8-pakāpju automātiskā transmisija / vidējais degvielas patēriņš 4,7 l/100km
 
Jauno Peugeot 508 sāks ražot Mulhausas rūpnīca Francijā. Automobilis pirmo reizi tiks prezentēts martā Ženēvas auto izstādē. Latvijā jaunais automobiļa modelis tirdzniecībā nonāks gada beigās.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Peugeot e-2008

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Peugeot e-2008 ir bagātīgi aprīkots elektriskais krosovers ar lielisku interjeru, kas piedāvā lielu plašumu gan pasažieriem, gan viņu bagāžai. Ar vienu uzlādi veicamais attālums nav tik iespaidīgs kā Kia e-Niro un Hyundai Kona, tomēr Peugeot pārspēj abus konkurentus ar zemāku cenu. Ja nepieciešams relatīvi kompakts elektriskais SUV, e-2008 kandidatūru noteikti ir vērts izskatīt.