Ziņas

Frankfurtes auto izstāde 2017: Opel Insignia GSi

Opel Insignia GSi ir 260 ZS 2,0 litru turbomotors
Mazāk jaudas nekā līdzšinējam Insignia OPC modelim
Astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba

Tiem, kam patīk jaunākās paaudzes Opel Insignia, bet ir vēlme pēc kaut kā jaudīgāka, vācu autoražotājs piedāvā Insignia GSi – tam ir 2,0 litru benzīna turbomotors ar 260 ZS un 400 Nm.

Salīdzinot ar līdzšinējo Insignia OPC, kuram bija 2,8 litru tilpuma V6 motors, jaunais modelis ir vieglāks, tāpēc tā dinamikas rādītājiem nevajadzētu būt sliktākiem, par spīti tam, ka zirgspēku ir mazāk. Sava loma Insignia GSi dinamikā noteikti būs arī jaunajai astoņpakāpju automātiskajai pārnesumkārbai.

Jau pēc izskata vien var pateikt, ka šis nav ierindas Insignia – par to liecina sportiskas iezīmes auto dizainā, kā arī 20 collu diski un lielākas bremzes. Insignia GSi ir arī adaptīvā balstiekārta un pilnpiedziņa ar jaudas vektorēšanas sistēmu.


Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Opel Corsa

What Car? Vērtē Novērtēts ar 3 no 5

Opel Corsa ir visai prasmīgs mazais auto, taču tam nav izdevies būt izcilam kādā no jomām. Tas nav tik komfortabls kā Peugeot 208, braukšanas ziņā to pārspēj Ford Fiesta, bet labākas praktiskās īpašības nodrošina Volkswagen Polo. Par laimi, tas ir labi aprīkots un nav pārāk dārgs, ja vien neizvēlaties bagātīgākas modifikācijas.