Ziņas

Volkswagen T-Roc krosovers nonāk atklātībā

Volkswagen prezentē Nissan Qashqai konkurentu
VW T-Roc modeļu hierarhijā ierindojas zem Tiguan
Cena tiks paziņota rudenī

Volkswagen papildinājuši savu modeļu klāstu ar sportisku jaunpienācēju pilsētas krosoveru kategorijā – T-Roc.

Jaunajam modelim ir plašas personalizācijas iespējas (atšķirīgas jumta un virsbūves krāsu variācijas un papildu dizaina elementi), inovatīvas autovadītāja palīgsistēmas pat pamatkomplektācijā, plašs ekonomisku dzinēju opciju klāsts (ar jaudu līdz pat 140kw/190ZS), jaunās paaudzes digitālais mērinstrumentu panelis Active Info Display, kā arī novatorisks dizains.

T-Roc ir būvēts uz VW koncerna MQB platformas un Volkswagen modeļu klāstā tiek pozicionēts zem Tiguan. T-Roc ir 4,234 mm garš (par 252 mm īsāks nekā Tiguan) un tā riteņu garenbāze ir 2,603 mm. Pateicoties garākai riteņu bāzei, salonā ir vieta pieciem cilvēkiem, savukārt bagāžnieka ietilpība ir no 445 līdz pat 1,290 litriem (ar nolaistiem sēdekļiem).

Šis modelis ir pirmais Volkswagen krosovers, kuru ir iespējams brīvi konfigurēt ar atšķirīgām jumta un virsbūves krāsu variācijām. Pēc vēlēšanās arī salona interjera apdares paneļus var izvēlēties kontrastējošās krāsās, kas sader ar sēdekļu apdari.

Aprīkojumā iespējams pasūtīt ar jaunās paaudzes pilnībā digitālo mērinstrumentu paneli Active Info Display, kā arī 8.0 collu lielu informācijas un izklaides sistēmu. Pēc izvēles T-Roc var papildināt arī ar augstas kvalitātes 300 vatu Beats skaņas sistēmu un savā klasē lielāko (870 mm x 1,364 mm) panorāmas lūku.

T-Roc modelis būs pieejams gan pamatkomplektācijas versijā, gan arī papildināms ar divām aprīkojuma līnijām Style un Sport, kā arī R-Line pakotni. Adaptīvā kruīza kontrole, atpakaļskata kamera, aklās zonas sensors, vadītāja noguruma detektors, parkošanās, sastrēgumu un avārijas bremzēšanas palīgsistēmas ar gājēju uzraudzības funkciju – kopumā pieejamas 11 dažādas auto vadības palīgsistēmas.

Jaunais T-Roc tiek piedāvāts ar sešiem dažādiem turbodzinējiem: trīs benzīna (TSI) un trīs dīzeļdegvielas (TDI). Tie ir sadalīti pēc jaudas: 85kW/115 ZS, 110kW/150 ZS un 140kW/190 ZS. 115 ZS versija ir aprīkota ar priekšpiedziņu un manuālo ātrumkārbu. Savukārt, izvēloties 150ZS dzinēju, būs iespēja izvēlēties priekšpiedziņu vai pilnpiedziņu, kā arī septiņu ātrumu DSG ātrumkārbu.

Abi 190 ZS dzinēji ir aprīkoti ar pilnpiedziņu (4MOTION) un septiņu ātrumu DSG ātrumkārbu. Vadītājs varēs izvēlēties situācijai un noskaņojumam piemērotāko braukšanas režīmu – Street un Snow , kā arī divus bezceļa iestatījumus: Offroad un Offroad Individual. Papildinot T-Roc ar adaptīvo piekares kontroli (DCC) un progresīvās stūrēšanas sistēmu, kas sākotnēji tika izstrādāta Golf GTI modeļos, varēs vēl vairāk personificēt braukšanas režīmus.

Baltijas tirgum paredzētos T-Roc ražos rūpnīcā Setubalā, Portugālē (blakus Lisabonai). Jau 2017. gada rudenī T-Roc būs pieejams iepriekšpārdošanā Latvijā un pirmās automašīnas tiks piegādātas dīleru centros jau šī gada beigās. Latvijas tirgus cena un pieejamās komplektācijas tiks paziņotas, uzsākot iepriekšpārdošanu.

Skaties Volkswagen T-Roc video!


Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Volkswagen Touareg

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Liels, komfortabls, jaudīgs, labi aprīkots un ļoti praktisks – jaunais Volkswagen Touareg ir spilgts jaunais ražotāja modeļu klāsta līderis, taču tas vairs nav tik neuzkrītošs, kā līdz šim