Ziņas

Ford 1,0 litra EcoBoost dzinējs iegūst titulu „Starptautiskais gada dzinējs”

Savā kategorijā labākais jau 6. gadu pēc kārtas
Labākā veiktspējas, degvielas efektivitātes un tehnoloģiskās izstrādes kombinācija
No 2018. gada - ar cilindru deaktivizācijas tehnoloģiju

Ford 1,0 litra EcoBoost dzinējs kļuvis par „Starptautisko gada dzinēju 2017”, jau sesto gadu pēc kārtas gūstot uzvaru kategorijā „Labākais dzinējs tilpumā līdz vienam litram”. Tādējādi šis kompaktais trīs cilindru benzīna dzinējs savā kategorijā ir bijis nepārspēts kopš tā laišanas klajā 2012. gadā.

Žūrija atzinīgi novērtēja tā veiktspējas, degvielas efektivitātes un tehnoloģiskās izstrādes kombināciju. Kopumā 1,0 litra EcoBoost dzinējs ir ieguvis jau desmit „Starptautiskā gada dzinēja” apbalvojumus, tai skaitā trīs reizes bijis uzvarētājs kopvērtējumā, kā arī ieguvis balvu „Labākais jaunpienācējs”.

„Mūsu 1,0 litra EcoBoost dzinējs ir mainījis spēles noteikumus, pateicoties izsmalcinātajam EcoBoost turbokompresoram, tiešās degvielas iesmidzei un dubultajai, neatkarīgajai maināma vārstu pacēluma laika tehnoloģijai uzstādot jaunus standartus kompakto, taupīgo dzinēju klasē,” norāda Džo Bakajs, Ford of Europe Produktu izstrādes nodaļas viceprezidents. „Pat pēc iegūtām desmit „Starptautiskais gada dzinējs” balvām mēs joprojām spējam atrast veidus, kā piedziņas daļu jomā pārkāpt robežas un piedāvāt mūsu klientiem pat vēl vairāk priekšrocību, ko sniedz šis izslavētais, mazais dzinējs.”

 Ford 1,0 litra EcoBoost dzinējs pieejams 100 ZS, 125 ZS un 140 ZS jaudas versijās, un tagad ar to tiek aprīkots katrs piektais jaunais Eiropā pārdotais Ford automobilis, tai skaitā divi no pieciem Fiesta modeļiem. Ford EcoBoost benzīna dzinēji ar tilpumu līdz 3,5 litri nodrošina jaudu un degvielas efektivitāti Ford automobiļiem visā pasaulē, sākot no kompaktā jaunā Ford Fiesta līdz pat Transit mikroautobusiem, pikapiem un Ford Performance modeļiem, tai skaitā Focus RS un Ford GT superauto.

Taupīgo trīs cilindru 1,0 litra EcoBoost dzinēju par „Labāko dzinēju tilpumā līdz vienam litram” atzina žūrija, kuras sastāvā bija 58 autonozares žurnālisti no 31 valsts. Šis novatoriskais dzinējs, kas pirmo reizi tika ieviests modelī Ford Focus 2012. gadā, aizvien ir dominējis savā segmentā, cīnoties ar pieaugošo konkurenci kategorijā, kas ir populāra automobiļu pircēju vidū un nozīmīga autoražotājiem. Šogad viena litra apakškategorijā sacentās 35 dzinēji, kas ir par deviņiem vairāk nekā 1,0 litra EcoBoost dzinēja debijas gadā.

No 2018. gada ekspluatācijas izmaksas vēl vairāk ļaus samazināt 1,0 litra EcoBoost dzinējs ar cilindru deaktivizācijas tehnoloģiju, kas automātiski deaktivizēs kādu no dzinēja cilindriem, kad nebūs nepieciešama pilna jauda, piemēram, braucot ar vienmērīgu ātrumu, kad dzinējs netiek nodarbināts maksimāli.

Šī tehnoloģija ir modernas mašīnbūves paraugs, kas ļauj uzņēmumam Ford saviem klientiem piedāvāt taupīgus benzīna, dīzeļdegvielas un elektriskos dzinējus. Nemazinot veiktspēju vai izsmalcinātību, 14 sekundes tūkstošdaļu laikā tiek deaktivizēts un atkal aktivizēts kāds no cilindriem – tas ir par 20 reizēm ātrāk nekā iespējams pamirkšķināt acis.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Ford Ecosport

What Car? Vērtē Novērtēts ar 3 no 5

Ecosport ir mazs, simpātisks un praktisks krosovers ar vilinošu sākumcenu un plašām aprīkojuma iespējām, to skaitā ir ne tikai jaunākās tiešsaistes tehnoloģijas, bet arī pilnpiedziņa. Tā iegādi noteikti vajadzētu apsvērt tiem, kas domā par, piemēram, Kia Stonic, Nissan Juke, Renault Captur vai Peugeot 2008 iegādi.