Ziņas

Ženēvas auto izstāde 2017: Honda Civic Type R

Honda parāda jauno Civic Type R
320 ZS un 400 Nm
Joprojām ar priekšpiedziņu

Šis ir jaunais Honda Civic Type R, kas veidots uz jaunākās, desmitās paaudzes Civic modeļa bāzes.

Zem motora pārsega jaunajam Type R ir 2,0 litru tilpuma turbomotors ar 320 ZS un 400 Nm griezes momentu, tātad  jaudas ziņā praktiski nav nekādu atšķirību no līdzšinējā Type R, kas tika laists klajā pirms diviem gadiem. Turklāt Civic Type R joprojām ir tikai priekšpiedziņa.

Honda gan norāda, ka jaunajam Type R ir uzlabota balstiekārta, kas pozitīvi ietekmējis auto vadāmību un stūres stabilitāti straujā paātrinājumā. Priekšā ir Makfērsona tipa balstiekārta, bet aizmugurē – daudzsviru neatkarīgā piekare.

Jauda līdz riteņiem tiek novadīta ar sešpakāpju manuālās pārnesumkārbas palīdzību. Ieviests arī jauns braukšanas režīms, kas pielāgo adaptīvos amortizatorus, stūres sistēmu un akseleratora reakciju atbilstoši situācijai, papildinot niknākos Sport un +R režīmus ar Comfort funkciju.

Jaunais Type R ieguvis arī virkni vizuālu elementu, kas, pēc Honda pārstāvju teiktā, nodrošina labāko aerodinamikas līdzsvaru klasē. Honda Civic Type R ražošana sāksies vasarā Lielbritānijā un pirmoreiz modeļa vēsturē tas būs nopērkams arī ASV.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Honda Jazz Hybrid

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Kompaktā Honda Jazz hečbeka lielākais trumpis ir salona un bagāžas nodalījuma ietilpība, ko izceļ dažādos veidos salokāmie aizmugures sēdekļi. Uz ceļa tas nebūs tik aizraujošs kā Ford Fiesta, savukārt Peugeot 208 to pārspēs komforta ziņā, taču Jazz sniedz lielisku apkārtējo pārskatāmību, kas būtiski atvieglo pārvietošanos pilsētā. Ekonomiskais hibrīda dzinējs, bagātīgais aprīkojums un stabilā tālākpārdošanas vērtība vismaz daļēji attaisno tā augsto cenu.