Testa brauciens

Fiat Fullback Double Cab: izmēģināts!

Izmēģinām Fiat Fullback pikapu
Veidots ciešā sadarbībā ar Mitsubishi
Pārdošanā tagad, cena sākot no 28 520 eiro

Pikapi Fiat ir jauns tirgus segments, taču itāļu autoražotājs ir atradis ļoti efektīvu veidu, kā tajā ienākt. Saskaņā ar oficiālo versiju, Fullback ir veidots uz “pārbaudītas tehniskās platformas”, sadarbībā ar Mitsubishi, bet faktiski tas nozīmē, ka tas ir tas pats Mitsubishi L200, tikai ar Fiat logo. Tam gan ir nedaudz atšķirīgs radiatora restes dizains un lukturu optika, taču interjers ir identisks kā Mitsubishi, ja neskaita, protams, Fiat logo uz stūres. Galvenais Fiat nolūks – apmierināt savus komerctransporta klientus, kas saviem Fiat modeļu autoparkiem tagad var pievienot arī pikapu ar Fiat logo.

Kāds tas ir?

Fullback, tāpat kā L200, var lepoties ar iespaidīgām bezceļu pārvarēšanas spējām un funkcionalitāti. Tā kravnesība ir 1 tonna un tas var vilkt 3,1 tonnu smagu piekabi. Zem motora pārsega – 2,4 litru dīzeļdzinējs, kam pieejamas divas jaudas variācijas – 150 vai 180 ZS. Šobrīd pieejama sešpakāpju manuālā transmisija, bet drīzumā - arī piecpakāpju automātiskā pārnesumkārba. Tā oficiālais vidējais degvielas patēriņš ir konkurētspējīgs - nepilni 7 litri uz 100 km.

Svarīgākais šī segmenta auto pircējiem gan ir fakts, ka Fullback var darboties arī bezceļa apstākļos, pārvarot dubļus, sniegu, smiltis un jebko citu, kas atrodas tā ceļā. Par to nav jautājumu - tas ir šī auto primārais uzdevums, tāpēc nav brīnums, ka uz šosejas Fullback ar savu tērauda rāmi un lokšņu atsperēm aizmugurējā balstiekārtā kļūst mazliet nemierīgs. Ar piekrautu kravas kasti Fullback manāmi nomierinās, taču kopumā tam pietrūkst tās izsmalcinātības un gaitas komforta, kādu demonstrē atsevišķi konkurenti, piemēram jaunākās paaudzes Nissan Navara, kam ir mazliet atšķirīgs aizmugurējās balstiekārtas risinājums.  

Praktiskuma ziņā tas gan neatpaliek – 5,285m garums un 1,815m platums nozīmē, ka tas ir par 13 cm šaurāks, nekā VW Amarok, taču eiropaleti Fullback kravas kastē tik un tā var ielikt bez problēmām. Kravas kastes dziļums ir 47,5 cm un tajā viscaur ir parocīgi āķi kravas stiprināšanai.

Galu galā ir vērts atzīmēt, ka Fiat Fullback (un Mitsubishi L200) ir mazākais apgriešanās diametrs šajā klasē – nedaudz zem 12m. Tas nebūt nav mazsvarīgi, manevrējot šaurās noliktavu telpās vai bezceļa apstākļos.

Mūsu testētajam auto bija tīri labs aprīkojums, kurā ietverta klimata kontrole, multimēdiju sistēma ar 6,1 collu ekrānu, atpakaļskata kamera un “hroma” aprīkojuma pakotne. Kopējā interjera arhitektūra gan vēl sakņojas komerctransporta segmentā, tāpēc Fullback atpaliek no Navara, Amarok un jaunā Hilux, kas visiem spēkiem cenšas pārvilināt savā pusē arī potenciālos apvidus auto vai lielāka izmēra krosoveru pircējus.

Vai to ir vērts pirkt?

Fullback ir ideāls ikvienam, kas strādā celtniecībā, meža vai lauku darbos, kā arī tiem, kam nepieciešams bezceļu darba zirgs. Fakts, ka tas ir gandrīz identisks ar Mitsubishi L200, turklāt būvēts tajā pašā rūpnīcā, sola arī labu uzticamību ilgtermiņā. Fullback vai L200? Diezgan droši var prognozēt, ka izvēle starp abiem diviem kritīs uz to, kura pārdevējs varēs piedāvāt labāku darījumu.  


Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Fiat Doblo Combi MPV

What Car? Vērtē Novērtēts ar 2 no 5

Viens no praktiskākajiem Fiat modeļiem, kas noderēs arī ģimenes vajadzībām. Diemžēl tā izskats pārlieku daudz atgādina standarta komerctransportu

Lietota auto tests

Fiat 500 hečbeks (08-)