Vērtē lasītāji

Volkswagen Tiguan: vērtē Whatcar.lv lasītāji

Jaunā VW Tiguan testu diena
Ielūdz Volkswagen dīleris Moller Auto Lidosta
Vērtē Whatcar.lv lasītāji

Šogad klajā nācis ilgi gaidītais otrās paaudzes Volkswagen Tiguan. Moderns dizains, lielāka salona ietilpība un plašāks komforta un drošības aprīkojums ir galvenie jaunā modeļa trumpji, kas ļauj tam izcelties konkurentu vidū.

Kādas ir auto pircēju domas par jauno Tiguan? Vai tas kļūs par krosoveru segmenta līderi un – vai viņi pirktu šo auto? Sadarbībā ar Volkswagen dīleri Moller Auto Lidosta mēs devām iespēju  What Car? lasītājiem to izmēģināt, nolūkā noskaidrot viņu domas par šo auto.

Lūk, daži potenciālo pircēju viedokļi šajā reportāžā:


Raimonds Viļums

Brauc ar : Range Rover Evoque

Es izvēlētos par labu Tiguan ar dīzeļdzinēju, jo benzīna modifikācijai pietrūka jaudas rezerves. Šobrīd noteikti priekšroku dotu jaunajam modelim, jo tas ir ietilpīgāks un tehnoloģijām bagātāks, nekā iepriekšējās paaudzes Tiguan. Arī bagāžas nodalījumā vietas ir pietiekami. Manā skatījumā šādam auto pilnībā pietiktu ar 18 collu vieglmetāla diskiem, tomēr arī 19 collu izpildījumā auto nav kļuvis ciets vai skaļš.
Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5
Svetlana Žukova

Brauc ar : Volvo V70

Iepriekšējās paaudzes Tiguan salona apdare bija ļoti pieticīga, tomēr jaunais modelis ir pilnīgs pretstats. Esmu pārsteigta, ka ir iespējama tik liela izaugsme. Ļoti patika iespēja ar Bluetooth palīdzību pieslēgt viedtālruni – viegli un ātri! Balstiekārta ir mīksta un skaņas izolācija apslāpē teju visus trokšņus. Jāatzīst gan, ka nepatika Start/Stop sistēmas darbība un bez šīs funkcijas ikdienā varētu iztikt. Pie mīnusiem jāatzīmē bagāžnieks, kura ietilpība varēja būt lielāka, un aizmugures sēdekļi, kurus nevar ielocīt grīdā.
Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5
Lauris Lizbovskis

Brauc ar: Volvo S80

Jaunās paaudzes Tiguan ir pārāks ne vien pār savu priekšteci, bet arī konkurentiem. Iepriekšējam modelim bija mazs bagāžas nodalījums, taču jaunais Tiguan ir pilnīgs pretstats. Tagad plašums ir ne vien aizmugurē, bet arī priekšā un kā garuma auguma cilvēks ne mirkli nejutu diskomfortu. Auto demonstrē vienlīdz labu sniegumu uz asfalta un grants seguma, vienlaikus nodrošinot klusumu salonā. Svarīgi atzīmēt, ka auto cena nebūt nav liela, kas ir liels pluss.

Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5
Gatis Krūmiņš

Brauc ar: Volvo V70

Super! Ļoti patika skaņas izolācija, ņemot vērā plašo salonu. Ikdienā pārvietojos arī ar Volkswagen Jetta, tāpēc Tiguan salona izkārtojums uzreiz šķita pazīstams. Pateicoties bīdāmajai aizmugures sēdekļu rindai, ērti var justies kā priekšā tā arī aizmugurē. Iepriecināja arī Tiguan pārliecinošā gaita, un stingrā balstiekārta veiksmīgi tiek galā ar ceļa nelīdzenumiem. Esmu braucis ar jauno Nissan Qashqai, tomēr Tiguan tehnoloģijas, vadāmība un dzinēji ir soli priekšā japāņu konkurentam.

Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5
Jevgēņijs Stepānovs

Brauc ar: Volkswagen Passat

Esmu braucis ar iepriekšējās paaudzes Tiguan, tomēr jaunais modelis ir ne vien vizuāli pievilcīgāks, bet arī labāk aprīkots. Ārēji tas kļuvis līdzīgāks premium klases modeļiem. Tam ir uzlabota ergonomika un salona ietilpība, lai arī bagāžnieks varēja būt lielāks. No aprīkojuma ekstrām visspilgtāk atmiņā palika digitālais instrumentu panelis un kvalitatīvā skaņas sistēma. Izvēloties jauno Tiguan, es dotu priekšroku pilnpiedziņas versijai.


Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5
Vladimirs Kožujevs

Brauc ar: Ford Focus


Uzskatu, ka Tiguan kļuvis par savas klases līderi, pārspējot pat BMW X1. Ņemot vērā Volkswagen perfekto attieksmi pret auto uzbūvi un apdares materiālu izvēli, konkurentiem būs ļoti grūti pārspēt Tiguan veikumu. Būtiski, ka par 20 mm palielināts klīrenss un salonā iegūti vairāki papildus centimetri brīvas vietas. Pret tehnoloģiju pārbagātību esmu gan nedaudz skeptisks, jo māc bažas, vai multimediju sistēma ilgtermiņā spēs efektīvi darboties un savienoties ar jaunākajiem viedtālruņiem.
Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5
Nauris Bērziņš

Brauc ar: Mazda 6

Sēdpozīcija ir visai ērta un komfortablāko risinājumu izdevās atrast tieši ar mehāniski, nevis elektriski regulējamiem sēdekļiem. Patīkami, ka arī straujākās līkumu virāžās nav ar abām rokām jāķeras pie stūres, sānu balstiem lieliski pildot savu funkciju. Sākotnēji nevarēju pierast pie Tiguan cietās balstiekārtas, kuru man ir grūti sasaistīt ar šī auto tēlu. Tiguan vadāmība un gaita ir ļoti labi piemērota dinamiskai braukšanai uz asfalta seguma. Salīdzinot ar Nissan Qashqai, salonā ir mazāk dzirdami ārējie trokšņi. Kas attiecas uz salona ietilpību, tad pārsteidza plašums otrajā sēdekļu rindā.
Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5
Gatis Kalējs

Brauc ar: Toyota RAV4

Jaunais Tiguan ietver iespaidīgu skaitu jaunāko tehnoloģiju, kuras iepriekšējam modelim netika piedāvātas. Adaptīvā kruīza kontrole un citas ekstras padara braukšanu krietni vien ērtāku. Ļoti ērta ir arī viedtālruņa sinhronizācija, kas mūsdienās ir noderīga funkcija. Jāuzteic kvalitatīvā skaņas izolācija, jo arī uz grants ceļiem Tiguan salonā valda klusums. Interjera dizainā uzmanība veltīta pat vismazākajiem akcentiem un atsevišķu elementu izskats piešķir salonam futūristisku auru. 

Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!