Ziņas

Jaunais Peugeot 3008 nonāk atklātībā

Peugeot 3008 otrās paaudzes modelis
Daudz plašāks aprīkojums
Pārdošanā rudenī

Atklātībā nonācis jaunais Peugeot 3008, kas strauji dodas iekarot arvien augošo krosoveru tirgu. Kā vēsta franču autoražotājs, jaunais Peugeot 3008 “piedāvā visu to, ko šodienas klients sagaida no krosovera”.

Vizuāli jaunais 3008 ir daudz pievilcīgāks, nekā līdzšinējās paaudzes modelis. Tam ir apvidus automobiļa izskatam raksturīgā vertikālā priekšpuse, paaugstināta sānu līnija un krosoveram raksturīgās virsbūves detaļas (bamperu apakšdaļa, riteņu arku paplašinājumi, durvju apakšmalu dekoratīvās līstes). Klīrenss - līdz 220 mm.

Jaunais 3008 ir būtiski palielinājies arī savos izmēros – tas ir 4,45 m garš. Kopā ar 2,68 m garo atstatumu starp asīm jaunais 3008 ir arī ietilpīgāks. Tāpat ir paplašināts bagāžas nodalījums, kurā vienā gabalā ietilpst 520 litri un ko var palielināt līdz 1580 litriem.

Peugeot uzsvar, ka jaunā 3008 virsbūves detaļās ir izmantoti ļoti izturīgi un viegli materiāli, kas kopā rada ievērojamu svara samazinājumu (-100 kg salīdzinājumā ar tā priekšgājēju), kas nodrošina mazāku degvielas patēriņu.

Jaunajam 3008 piemīt arī lielākas bezceļu braukšanas spējas, galvenokārt pateicoties Advanced Grip Control sistēmai.

Standarta aprīkojumā tiek piedāvātas divas iespējamās salona vides. Viena no tām „Boost“ - dinamiska braukšanas stila piekritējiem un otra „Relax“– mierīgas un ērtas braukšanas baudīšanai.

Atkarībā no versijas standarta vai papildu aprīkojumā tiek piedāvātas vairākas ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) vadītāja palīdzības sistēmas, lai samazinātu riskus, palielinātu ērtumu un drošību:

•             Active Safety Brake un Distance Alert funkcija palīdz izvairīties no nelaimes gadījumiem, riska situācijās samazinot automobiļa ātrumu līdz pilnīgai tā apstādināšanai;

•             Active lane departure warning informē, ja automobilis pārbrauc ceļa nepārtraukto līniju. Vienlaikus koriģē stūri, novadot automobili atpakaļ pareizajā joslā;

•             Driver attention warning sistēma brīdina vadītāju, ja tas divu stundu laikā nav atpūties un pastāvīgi braucis ar ātrumu, kas pārsniedz 65 km/h;

•             Automātiskā lukturu pārslēgšana automātiski pārslēdz priekšējos lukturus uz tālajām vai tuvajām gaismām;

•             Ātrumu ierobežojošo ceļa zīmju identifikācija informē vadītāju par atļauto braukšanas ātrumu;

•             Ātruma ieteikums informē vadītāju, ja tas pārsniedz atļauto ātrumu;

•             Adaptive Cruise Control with Stop function ļauj uzturēt vispārējai satiksmei piemērotu ātrumu un automātiski to koriģēt atbilstoši priekšā braucošajam automobilim;

•             Aklās zonas monitors informē vadītāju sānskata spogulī par aklajā zonā esošu automobili, lai izvairītos no sānu sadursmes, mainot braukšanas joslas;

•             Visio Park (360° skats): automobilis ir aprīkots ar videokamerām, kas nodrošina 360° skatu ap automobili;

•             Park Assist automātiskā vadītāja palīdzības sistēma palīdz veikt paralēlo parkošanos.

 

Ikdienas sakaru un ērtumu nodrošina:

•             Mirror Screen savienojams ar Apple CarPlay un Mirrorlink Android sistēmām;

•             Wireless Smartphone recharging tālruņa bezvadu uzlādēšana;

•             3D connected navigation 3D navigācija ar balss atpazīšanu kopā ar informāciju par reālā laika satiksmi, izmantojot TomTom Traffic funkciju, kā arī iespēju ar navigāciju iestatītos norādījumus attēlot HeadUp ekrānā;

•             Hands-Free elektriskā aizmugurējā lūka, kas atveras pie noteiktas kājas kustības;

Ekonomiski, bet jaudīgi dzinēji

Jaunajā Peugeot 3008 sortimentā būs pieejami šādi motori:

Jaunās paaudzes turbopūtes benzīna motori ar CO2 izmešu līmeni no 117 līdz 129 g/km:

-              1.2 PureTech 130 Zs S&S / 6 pakāpju manuālā pārnesumkārba / vidējais degvielas patēriņš 5.1 l/100km

-              1.2 PureTech 130 Zs S&S / 6 pakāpju automātiskā pārnesumkārba / vidējais degvielas patēriņš 5,2 l/100km

-              1,6 THP 165 Zs S&S / 6 pakāpju automātiskā pārnesumkārba / vidējais degvielas patēriņš 5,7 l/100km

 

BlueHDi dīzeļmotori ar CO2 izmešu līmeni no 100 līdz 121 g/km:

-              1.6 BlueHDi 100 Zs S&S / 5 pakāpju manuālā pārnesumkārba / vidējais degvielas patēriņš 4,0 l/100 km

-              1.6 BlueHDi 120 Zs S&S / 6 pakāpju manuālā pārnesumkārba / vidējais degvielas patēriņš 4,0 l/100 km

-              1.6 BlueHDi 120 Zs S&S / 6 pakāpju automātiskā pārnesumkārba / vidējais degvielas patēriņš 4,2 l/100 km

-              2,0 BlueHDi 150 Zs S&S / 6 pakāpju manuālā pārnesumkārba / vidējais degvielas patēriņš 4,4 l/100 km

-              2,0 BlueHDi 180 Zs S&S / 6 pakāpju automātiskā pārnesumkārba / vidējais degvielas patēriņš 4,8 l/100 km

 Jaunā Peugeot 3008 debija notiks oktobrī Parīzes automobiļu izstādē, un tūlīt pēc tam jauno modeli varēs iegādāties visā Eiropā.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Lexus RX

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

RX demonstrē ļoti labu sniegumu, pateicoties tā izsmalcinātībai, greznajam salonam un iespaidīgajai hibrīda veiktspējai. Protams, arī uzticamība ir būtiska priekšrocība. Parastā hibrīddzinēja versija lieliski noderēs tiem, kam nav pieejama uzlādes iespēja mājās vai darbā. Lai gan sniedzamība elektriskajā režīmā plug-in hibrīda versijai nav tik iespaidīga kā dažiem konkurentiem, Lexus pieejams par saprātīgāku cenu.